חיפוש

שיווק משרד עורכי דין

תחום עריכת הדין ידוע בתחרותיות האכזרית שלו, יש עורכי דין רבים שמתחרים על שוק מצומצם למדי מה שגורם לעורכי דין רבים לתהות איך עובד שיווק משרד עורכי דין ואיך ניתן לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

שיווק קלאסי

שיווק קלאסי מתייחס לכל שיטות השיווק שלא מתרכזות בדיגיטל, הוא כולל מספר רחב של אפיקי שיווק שמבוצעים בעולם הפיזי או בעולם התקשורת. מודעות בתחנות רדיו, עיתונים ואמצעי תקשורת אחרים, לרוב כדי להשיג תוצאות באמצעות שיווק מסוג יש להשקיע משאבים גדולים שלא תמיד קיימים בקרב משרדים קטנים ובינוניים. בנוסף, האפקטיביות של השיווק הקלאסית עומדת בספק ויחס ההמרה בין הצופים בפרסומת לבין הפונים לבית העסק בפועל נחשב נמוך. לכן משרדי עורכי דין רבים בוחרים לזנוח את השיווק הקלאסי ולעבור לשיווק דיגטלי בניו מדיה.

 מדד נתוני שיווק

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי נוגע לכל פרסום שמבוצע בפלטפורמות דיגטליות, במנועי החיפוש, ברשתות החברתיות וברשת האינטרנט כולה. כדי להתחיל ולשווק את עצמכם בדיגיטל ניתן לנקוט בצעדי פשוטים וחינמיים כמו הקמת דף פייסבוק למשרד עורכי הדין וניתן לנקוט בצעדים מתקדמים יותר כמו הקמת אתר אינטרנט ושיווקו ללקוחות פוטנציאלים.

מה היתרון בשיווק דיגיטלי?

היתרון המרכזי של השיווק הדיגיטלי הוא העובדה שניתן למקד את הפרסום לחתך אוכלוסייה מתאים בצורה הרבה יותר טובה ביחס לשיווק הקלאסי, בעוד שהשיווק הקלאסי עובד בשיטת "שלח לחמך" שיווק דיגיטלי יכול למקד את הפרסום רק בקהלים מתאימים, לצורך העניין משרד עורכי דין שמתמחה במשפט צבאי יוכל לשווק את האתר שלו או את דף הפייסבוק לצעירים בגילאים 18-24, באופן זה תקציב הפרסום לא יתבזבז על קהלים לא רלוונטיים.

לפרטים על עו"ד צבאי מומלץ

יתרון נוסף של השיווק הדיגיטלי הוא העובדה שסף הכניסה אליו נמוך יחסית, ההוצאה הכרוכה בניית אתר ברמה נאותה וקידום ראוי שלו במנועי החיפוש יחסית נמוכה, מה שמאפשר גם למשרדי עורכי דין קטנים ואף לעורכי דין עצמאיים לשווק את עצמם ברשתות.

איך לשווק משרד עורכי דין בדיגיטל?

אנו ממליצים כצעד ראשוני לבנות אתר אינטרנט למשרד עורכי הדין, כדי לבנות את האתר יש לפנות לחברה מתמחה בתחום, חשוב שהאתר ייראה טוב ויותיר רושם חיובי על המשתמשים וימשוך אותם לפנות אליכם. לאחר מכן כדאי לשכור חברה לקידום אתרים, החברות האלה יקדמו את האתר שלכם במנועי החיפוש כך שהאתר יופיע בדף הראשון של מנוע החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם.

במקביל וכצעד נוסף, אנו ממליצים לבנות למשרד נוכחות ברשתות החברתיות, נוכחות מסוג זה יכולה למשוך קהלים מסוגים שונים, למשל משרד עורכי דין שעוסק בתביעות קטנות יכול למצוא לקוחות בנוכחות מסוג זה.

יש משרדים שמתפתים לפתוח דף בפייסבוק ומוותרים על אתר לאור העובדה שהקמת דף פייסבוק היא פעולה חינמית לחלוטין, זה צעד שגוי מכיוון שהפרסום בפייסבוק מוגבל ולרוב אנשים שמחפשים עורכי דין ברשת נוטים לעשות זאת בגוגל.

באותו נושא