שיווק באינטרנט – כלים שכל משווק לא זז בלעדיהם

אם אתם חושבים שאולי שיווק באינטרנט הוא התחום שבו הייתם רוצים להעמיק את הידיעות שלכם ואולי הייתם רוצים לעבוד בענף הזה, כדאי שתדעו:

יש לא מעט כלים שאתם צריכים להכיר.

איך בוחרים את הכלים הנכונים ומה באמת יהפוך למשווקים טובים יותר? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

בחירת כלי העבודה הטובים ביותר

האמת היא, שאם תעשו חיפוש ראשוני בנושא של כלי מילות מפתח וכלים אחרים לשיווק באינטרנט, אתם תראו שהשמיים הם הגבול. זה נכון שלכל איש מקצוע שעובד בענף הזה יש כלים אחרים שיוכל נוח וקל לו לעבוד איתם, אך בכל זאת ניתן לראות כלים שתמיד חוזרים על עצמם אצל המשווקים באינטרנט. כלים כאלה הם לדוגמא:

  1. כלים לסטטיסטיקה וניתוחים, כמו למשל SEARCH CONSOLE או גוגל אנליטיקס
  2. כלים שהם למעשה זחלנים, כמו למשל SCREAMING FROG או XENU
  3. כלים שמסייעים בבדיקת מיקומים, כמו למשל ZEFO או RANK TRACKER

 

ועוד רבים אחרים. יש כלים שמטרתם לעזור לנו לעשות את מחקר מילות המפתח ואילו כלים אחרים נועדו לבצע פעולות שונות של ניטור ובקרה. מה שבטוח זה שרצוי לשלב כמה כלים שונים, וזאת על מנת שהעבודה בשיווק באינטרנט תתבצע על הצד הטוב ביותר. מעבר לעובדה שאתם צריכים לשווק את האתר שעבורו אתם עובדים, אתם צריכים גם להבין איפה עומדים המתחרים שלכם ומה בדיוק הם עושים. לכן חשוב מאוד להשתמש גם בכלי עבודה שמראים לכם את המצב של השוק ושדרכם תוכלו להסיק מסקנות לגבי השיווק הדרוש לאתר שאתם מקדמים.

 

האם כדאי לעסוק בשיווק באינטרנט?

אם אתם נמצאים היום בנקודה שבה אתם רוצים להבין האם מדובר על מקצוע משתלם שכדאי לכם ללמוד או לא, חשוב שתבינו שאין על כך תשובה אחת נכונה. מצד אחד כל התחום של שיווק באינטרנט רווי ומלא באינספור משווקים מקצועיים שמתחרים ביניהם, אך מצד שני, זה גם תחום שתמיד יש בו ביקוש לעובדים. לכן זה מאוד תלוי בכם, במקום שאליו הייתם רוצים להגיע ובעיקר ביכולות שלכם. אין ויכוח על כך שאפשר לעשות היום אינספור קורסים שעוסקים בשיווק באינטרנט, אך לא כולם יהיו שווים את ההשקעה שלכם. כמו כן, זה מאוד תלוי מה תרצו לעשות בסוף הלימודים ואיזה סוג של שירות תרצו להציע לכל הלקוחות שפונים אליכם. האם תרצו להציע להם חבילה שכוללת לא רק את שיווק האתר אלא גם את בנייתו? והאם תרצו לעבוד בשיתוף פעולה עם משווקים נוספים שעובדים על כלים אחרים מהכלים שבהם אתם רגילים לעשות שימוש? כדאי לבדוק היטב את התחום לפני שאתם מחליטים האם הוא מתאים לכם. בניגוד למה שאנשים רבים חושבים, שיווק באינטרנט זה לא משהו שאפשר לעשות "על הדרך" ובהחלט צריך להשקיע כדי להצליח בענף התחרותי הזה.

מחשב עם נתוני שיווק

באותו נושא
שיווק משרד עורכי דין

תחום עריכת הדין ידוע בתחרותיות האכזרית שלו, יש עורכי דין רבים שמתחרים על שוק מצומצם למדי מה שגורם לעורכי דין רבים לתהות איך עובד שיווק

קרא עוד »
כל מה שרציתם לדעת על הנתח ההולך וגדל שתופס הפרסום הדיגטלי לעומת המדיה הישנה ואיך זה משפיע על המפרסמים

בעשור האחרון אנו יכולים לראות מגמה הולכת וגוברת של העברת הפרסום מהמדיה הישנה, למדיה הדיגיטלית. מדוע? המומחים של חברת מסה מדיה מסבירים. פרסום דיגיטלי –

קרא עוד »
דרכים אפקטיביות לשיווק

ישנם מספר דרכים עיקריות לשיווק באמצעות האינטרנט. מהן הדרכים הללו והאם הן מתאימות לכולם? עידן בן אור, מומחה לקידום אתרים מסביר. מהן הדרכים המרכזיות לשיווק

קרא עוד »