חיפוש

קניית לייקים באינסטגרם

מאז הושקה אינסטגרם לפני כשמונה שנים, הפכה אינסטגרם לפלטפורמה המרכזית והחשובה ביותר בעולם, והיא עוקפת את פייסבוק בהיקפי החשיפה בעשרות אחוזים.

אינסטגרם – פלטפורמה חשובה לעסקים

למעשה, כיום פעילים באפליקציה כ-500 מיליון משתמשים בעולם, עם ממוצע של כ-100 מיליון תמונות מדי יום. בישראל משתמשים באפליקציה מעל 2.6 מיליון איש מדי חודש, וכמיליון משתמשים פעילים מדי יום. כיום כבר מדובר בתעשייה שמגלגלת מאות אלפי שקלים, ולכן מדובר באופציה חסרת תקדים עבור בעלי עסקים לקדם את העסק שלהם משום שבניגוד לפייסבוק, אינסטגרם מאפשרת העלאת תוכן שיווקי ללא הגבלה.

לייקים באינסטגרם

אינסטגרם – הזדמנות עסקית יוצאת דופן לבעלי עסקים

על כן, פעילות באינסטגרם הפכה רלוונטית מאוד בעבור כל בעל עסק אשר מבקש לקדם את העסק שלו באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית. ניהול פרופיל אינסטגרם לעסק הוא הזדמנות בעבור בעל העסק להתפתח לתחומי פרסום שונים, זאת משום שכיום רוב תקציבי הפרסום מועברים לפלטפורמה הדיגיטלית – זאת לאור החשיפה העצומה אותה מאפשרת הרשת החברתית. לכן, כל עסק אשר מעוניין להיות רלוונטי נדרש לבצע פעילות אונליין אשר בכוחה לפנות לקהלי יעד חדשים, להגדיל את המכירות ולשפר ולחזק את תדמיתו של העסק אל מול קהלי היעד ומתחריו. לכן,  השלב הראשון יהיה הקמת חשבון אינסטגרם עסקי, אשר הוא צריך להיות מוגדר  מראש לגבי המטרות, הקהל אליו אנו פונים וכו'. בנקודה זו חשוב מאוד לפנות לבעלי מקצוע, זאת משום שעל אף ומדובר בפעולה פשוטה יחסית – תקלה בבניית של האתר עלולה לגרום לנזק תדמיתי חסר תקדים. בנוסף, השלב השני הוא קניית עוקבים באינסטגרם וקניית לייקים. מדובר בפעולה אשר מאוד משתלמת, זאת משום שהעמוד נראה יוקרתי יותר ומרשים זאת לאור כמות הלייקים הגדולה, וכן להראות לגבי הביקוש לעמוד. למעשה, ככל שתמונה יש יותר לייקים כך היא הופכת לוויראלית הרבה יותר, זאת משום שלאינסטגרם יש אלגורתים אשר יודע לזהות מהן התמונות הפופלריות ביותר והן מופיעות בעמוד הראשי של אינסטגרם. לקניית לייקים באינסטגרם כאמור יתרונות רבים אבל המשמעותי ביותר היא בכך שמספר הלייקים מייצגת את איכות הפרופיל וברגע שנראה שלתמונה אין הרבה לייקים, כך המעורבות של הגולש תרד מאחר והוא לא רואה בתמונה וכתוצאה ישירה מכך על העסק כאיכותי וחזק. בנוסף, גם הרושם הראשוני נפגם ללא קניית עובים משום שאנשים לא יביעו עניין בעמוד שאין בו תנועה של אנשים אשר מתבססת בעיקר על הנושא של לייקים ותגובות.

רוצים למנף את העסק שלכם באמצעות קניית עוקבים לאינסטגרם? פנו לחברת BEFOT, החברה המובילה כיום בישראל ובעלת ניסיון של שנים רבות בקידום עסקים באמצעות הרשתות החברתיות, ובתהליך פשוט החברה תדאג לקנות לכם את העוקבים לאינסטגרם ולעדכן אתכם בסיום ההזמנה, זאת בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם וזאת תוך מענה ושקיפות מלאה לכל אורך התהליך.

רוצים לרכוש לייקים לאינסטרגם? כנסו עכשיו:

https://www.betop.co.il

 

 

באותו נושא