חיפוש

קידום אתרים ממומן בגוגל – מהו?

רבים תוהים לעצמם מהו בדיוק קידום ממומן באמצעות מנוע החיפוש של גוגל. מעוניינים לפתור לעצמכם את התהיות? כל הפרטים במאמר הבא.

 

קידום אתרים ממומן – הכרח במציאות הנוכחית

כיום, עם העלייה המטאורית של האינטרנט ובעיקר מנוע החיפוש של גוגל, יותר ויותר חברות וכן עסקים קטנים וגם גדולים מבינים את החשיבות הרבה של פרסום ממומן בגוגל על מנת להגיע ללקוחות ולהגדיל את פוטנציאל החשיפה של בית העסק. לאור ההבנה הזאת, אנו עדים בשנה האחרונה לעלייה בביקוש בקידום אתרים באופן ממומן באמצעות גוגל ולכן מדובר בתחרות גדולה אל מול המתחרים. למעשה, המשוואה פשוטה: כיום, מי שלא מבצע פרסום באמצעות גוגל מפסיד כסף הלכה למעשה, וכן חשיפה גדולה יותר לקמפיינים פרסומיים של החברה או בית העסק. על מנת להצליח בפעולה של קידום אתרים באופן ממומן בגוגל יש להקפיד על שני דברים: להשקיע בתקציב ולבחור בחברה מקצועית אשר תדע לקדם את האתר באופן ממומן באופן המקצועי ביותר.

 

פרסום ממומן בגוגל

 

מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל (PPC) היא שיטה אשר הוכחה כיעילה ביותר לפרסום באינטרנט. מדובר למעשה באסטרטגיה שיווקית אשר מבוססת על ביצוע חיפושים באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, אשר כידוע הוא הפופולרי ביותר בעולם ומדי יותר מיליארדי גולשים בכל העולם מבצעים באמצעותו חיפושים. המאפיין הבולט ביותר לפרסום ממומן בגוגל הוא למעשה היכולת של בית העסק להיחשף אל מול הלקוחות הפוטנציאלים, ותמורת זה לשלם עבור ההקלקות אשר בוצעו לצורך כניסה לאתר ע"י לקוחות פוטנציאלים, כלומר כאלו אשר מחפשים את המוצר/שירות אותו בית העסק מציע. חשוב לדעת: כיום אין עוד ערוץ שיווקי אשר מאפשר לקבל את התוצאות המתקבלות כמו שהן מתקבלות באמצעות גוגל, ומדובר בהזדמנות חסרת תקדים עבור בעלי עסקים לפתח את בית העסק לאפיקים חדשים, טובים ומדויקים הרבה יותר מאשר היו בעבר. כלומר, באמצעות קידום אתרים ממומן בגוגל ניתן לחזק את תהליך השיווק, זאת באמצעות פרסום אפשרויות לצריכת תוכן, הזמנה להרשמה לרשימות תפוצה במייל, השתתפויות במבצעים ותחרויות של בית העסק, כך שנוכל להעלות את המודעות והאמינות של העסק בעיני הגולשים ולגרום לכך שהם יהפכו מגולשים ללקוחות.

 

מהם היתרונות של קידום אתרים ממומן בגוגל?

קידום אתרים ממומן בגוגל טומן יתרונות רבים הכוללים בין השאר את העבודה לביצוע ניטור ומדידה, כלומר – ישנה אפשרות לעקוב אחר הביצועים בצורה מדויקת ולהבין איזה ביטוי עובד יותר, ואיזה פחות. בנוסף, בשונה מקידום אורגני ניתנת גמישות רבה יותר בבחירת עמוד הנחיתה, בצורה פשוטה למדי ובה ניתן לייצר עמודי נחיתה שונים ולבדוק את ההמרות לכל עמוד נחיתה. היתרון הבולט והמשמעותי ביותר הוא שהתוצאות אשר מתקבלות כתוצאה מהמימון הממומן בגוגל מתקבלות באופן מידי, כך שאין צורך לחכות ולבדוק כיצד עבד הקמפיין.

באותו נושא
קידום אורגני בגוגל מהלפטופ
כיצד לקדם דף נחיתה באינטרנט?

דף נחיתה, בניגוד לאתר אינטרנט שלם, הינו עמוד אינטרנטי שמטרתו לגרום למבקרים בו לבצע פעולה מסויימת. לפעולה כזאת, נקרא בדרך כלל בשם המרה, והיא יכולה

קרא עוד »
פרסום בגוגל לשנת 2019

שימוש ב-google ads עשוי להיות אחת מההחלטות הרווחית ביותר לעסק שלכם. זו לא הגזמה, גוגל מחזיקה כמעט 75% מנתח שוק מנועי החיפוש. 3.5 מיליארד פעמים

קרא עוד »