חיפוש

מה ההבדל בין קידום אתרים לעסקים גדולים וקידום לעסקים קטנים?

בעלי עסקים קטנים חוששים לרוב מביצוע פעולה של קידום אתרים, זאת משום שהם חושבים שמדובר בפעולה אשר נדרשת רק עבור עסקים גדולים. שמוליק דורינבאום, מומחה לקידום אתרים מסביר בדיוק מהו ההבדל בין קידום אתרים לעסקים קטנים ומהו קידום אתרים לעסקים גדולים.

קידום אתרים – מתאים לכל בעלי העסקים

קידום אתרים הפך בעשור האחרון לפעולה האפקטיבית ביותר עבור בעלי עסקים לקדם את העסק שלהם במנוע החיפוש של גוגל, ובכך להגיע לראש תוצאות החיפוש. בעלי עסקים קטנים ובינונים נוטים לרוב לחשוב כי מדובר בפעולה אשר אפקטיבית אך ורק לחברות גדולות, זאת משום שנדרש להעביר תקציבי פרסום מהמדיה המסורתית אל המדיה הדיגיטלית. אבל, מדובר בטעות גדולה וזאת משום שקידום אתרים עבור בעלי עסקים קטנים ובינונים היא פעולה אפקטיבית, אשר יכולה למנף את העסק ללא הכר.

קידום לעסקים

קידום אתרים לבעלי עסקים גדולים

כאשר מדובר בקידום אתרים לבעלי עסקים גדולים הפעולות אשר נדרשות הן מורכבות יותר, זאת משום שככל שהאתר גדול יותר כך נדרש להשקיע משאבים גדולים יותר, הן בפעולות השונות והן בכוח האדם. זאת משום שביצוע הפעולות הכוללות חקר ביטויי מפתח, ביצוע קישוריות וכתיבת תוכן צריכות להיות עבור פלח גדול מאוד של עמודים באתר – כתוצאה ישירה מכך העבודה עולה ונדרש להשקיע משאבים גדולים יותר, כמו גם עבודה מקצועית אשר כמובן איננה יכולה להתבצע ע"י אחד העובדים, זאת על מנת שהעסק יהיה ממוקם בראש תוצאות החיפוש בצורה המקצועית ביותר. למעשה, רוב תקציבי הפרסום כיום של חברות גדולות מופנה לענף האינטרנטי וזאת על מנת לעמוד בקצב של הצרכנים אשר מבקשים לקבל את השירותים והמוצרים שלהם באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית, כמו גם לתת מענה טוב יותר.

קידום אתרים לבעלי עסקים קטנים ובינונים

באשר לעסקים קטנים ובינונים ביצוע הפעולות הנדרשות שונה בתכלית מביצוע קידום אתרים לעסקים גדולים, זאת משום שלרוב עסקים קטנים מתמודדים עם פלח שוק מצומצם יחסית כמו גם עם תחרות עזה. על מנת לעמוד בתחרות, קידום אתרים לעסקים קטנים מתמקד בעיקר בקידום עסקים לוקאלי – כלומר, הוספה של המיקום הגיאוגרפי של בית העסק וזאת על מנת לחשוף אותו לקהל יעד ממוקד. לדוגמא, אם בעל עסק קטן לפיצרייה ברמת גן רוצה לבצע קידום של האתר שלו, ניתן להוסיף את המיקום של העסק כך שאם גולש יקליד בשורת החיפוש "פיצרייה ברמת גן" העסק שלו יגיע לראש תוצאות החיפוש. בכך למעשה מתממש קידום האתרים בצורה הטובה ביותר, זאת תוך השקעה כספית בהתאם לתקציב. כמו כן, בעלי עסקים קטנים יכולים ללמוד קורס קידום אתרים מקצועי באמצעות האתר שלנו, כך שניתן יהיה להפחית בעלויות ולבצע זאת באופן הטוב ביותר תוך ליווי צמוד של צוות מומחים.

למעבר למדריך קידום אתרים לשנת 2018 לחצו כאן

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »