חיפוש

קידום אתרים בגוגל

בעלי עסקים רבים סבורים שאם הם הקימו אתר באינטרנט הם יכולים לנוח על השמרים ולצפות לתנועה של גולשים. אך לא כך הדבר, ועל מנת להגיע לתוצאות הראשונות בגוגל יש לבצע קידום אתרים באמצעות גוגל.

 

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל הינה הדרך הטובה ביותר כיום עבור בעלי עסקים לחשוף את העסק שלהם לקהל רחב ככל האפשר. על מנת להציב את האתר בראש תוצאות החיפוש של גוגל, יש לבצע מספר שלבים קריטיים. את התהליך הזה צריכה לבצע חברת קידום אתרים מקצועית אשר בקיאה בתחום ואשר יכולה לבצע את כל השלבים, זאת במטרה כאמור למקם את העסק בראש הדירוג. חשוב לדעת כי האלגוריתמים של גוגל לדירוג תוצאות החיפוש הם מתוחכמים מאוד,  והם משתנים ומשתפרים מידי יום. במקביל, משתכללות ומתפתחות הטכניקות לקידום אתרים בגוגל ולכן חשוב להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולהתעדכן בכלל החידושים הקיימים. על מנת לקדם אתרים בגוגל יש לבצע מספר פעולות, אותן מסביר מרקוס ג'וטלר, מנכ"ל חברת קידום האתרים בופור ומומחה לקידום אתרים בגוגל ושיווק.

 

אופטימיזציה

על מנת לקבל מיקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל, יש לבצע על האתר פעולת אופטימיזציה למנועי חיפוש, או בשמה הלועזי – SEO – Search Engine Optimization, כלומר, שיפור הדירוג של האתר במנועי החיפוש לפי מילות מפתח נבחרות. השפעת תהליך האופטימיזציה על תוצאות החיפוש במילות חיפוש בשוק אשר הוא תחרותי היא בד"כ תהליך מורכב וארוך אשר מצריך השקעה רבה וביצוע שינויים בהתאם לביצועים כאשר בראש ובראשונה יש לעמוד בתקנות W3C.

 

תקנות ואופטימיזצית אתר

 

חקר מילות מפתח

בשלב הראשון יש לבצע מחקר מילות מפתח בגוגל, כלומר: למצוא את מילות המפתח האטרקטיביות ביותר בהן יש לעשות שימוש כך שהוא יתאים למנוע החיפוש של גוגל, תהליך אשר ייצור בסופו של דבר הלימה בין מילות המפתח לבין השאילתות אשר נשאלות בגוגל. חשוב לדעת בהקשר זה כי ישנה אפשרות לבדוק בחינם את מספר החיפושים בחודש למילה ואת התחרות על המילה הזאת באמצעות 'כלי מילות המפתח' של גוגל אשר מקושר לשירות Adwords.

 

תוכן שיווק מעניין  

תוכן שיווקי איכותי ומעניין באתר הוא אחד הנדבכים החשובים ביותר בקידום אתרים אורגני בגוגל, מאחר והוא זה שלמעשה יוצר את ההנעה לפעולה. כתיבת תוכן שיווקי איננה משימה פשוטה, מאחר וחשוב מאוד לדעת כיצד לנסח את התוכן באופן כזה שיסיר את הרתיעה וחוסר האמון הראשוני אשר מאפיין את כלל המבקרים החדשים באתר. מטרתה של הכתיבה השיווקית היא ליצור הזדהות ועניין, כך שהוא יהיה תוכן אשר מושך את הגולש ומרתק אותו. בנוסף, על התוכן להיות מקיף עד כמה שאפשר ואינפורמטיבי, כך שיציג בצורה מיטבית את העסק ואת המוצר או את השירות המוצע בצורה מעניינת, קוהרנטית וכן באמצעות שימוש בעזרים ויזואליים אשר ימשכו עוד יותר את הגולש.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »