חיפוש

קידום אתרים בבאר שבע

קידום אתרים באופן לוקאלי מאפשר לבעלי עסקים להגביר את החשיפה שלהם באמצעות מנועי החיפוש באופן מדויק, אפקטיבי ויעיל.

קידום אורגני לוקלי

 

מהו קידום אתרים לוקאלי?

קידום אתרים לוקאלי היא טכניקת קידום אתרים חדשה יחסית, ואשר החלה לתפוס תאוצה בשנים האחרונות לאור השינויים אותה ביצעה גוגל באלגוריתם שלה. כאמור,הקידום הלוקאלי תפס תאוצה לצד פעולות נוספות אותן ניתן  לבצע כמו קידום אתרים אורגני או קידום ממומן. החשיבות של הקידום הלוקאלי הוא בכך שהוא מאפשר לדוגמא לבצע קידום אתרים בבאר שבע עבור עסקים קטנים, כמו בכל מקום בארץ, באופן מדויק יותר ובהתאם למיקום שלו. על מנת לבצע את קידום אתרים כזה יש לבצע מספר שלבים חשובים ובמידה והם אכן יבוצעו ניתן יהיה ליהנות מתוצאות יעילות ומדויקות ופנייה לחתך גולשים ממוקד.

 

כיצד מתבצע קידום לוקאלי?

ישנן דרכים רבות לקידום לוקאלי, כאשר ניתן לבצע כמובן גם פעולה של קידום אתרים אורגני וכן קידום ממומן. בהקשר של קידום לוקאלי ישנן שתי דרכים עדיפות ומומלצות יותר והן גוגל לעסקים וקידום אורגני ע”פ ביטויי חיפוש רלוונטיים. גוגל לעסקים היא אפשרות אשר שמציעה גוגל לעסקים ובה ניתן להירשם בחינם באופן פשוט ביותר ע"י מילוי של כלל הפרטים של העסק: מיקום מדויק, מספר טלפון, כתובת וכו' וכן להוסיף מידע, תמונות, קישור לאתר או לדף נחיתה של העסק ועוד. בעזרת גוגל לעסקים, האתר יופיע כאשר לקוח פוטנציאלי יחפש שירות על פי מילות חיפוש המצביעות על מיקום גיאוגרפי. כך לדוגמא, אם אדם מחפש "רופא שייניים בבאר שבע" ניתן יהיה לעשות קידום אתרים בבאר שבע לאותו רופא שייניים, כך שהוא יופיע במיקום הראשון בתוצאות החיפוש בהתאם לשאילתה על האזור והעיסוק.  האפשרות השנייה היא על ידי קידום אורגני המתבסס על ביטויי חיפוש גיאוגרפיים. ביטויים כאלה מסייעים למעשה לשפר את יחס ההמרה, זאת משום שמדובר בקידום שהוא ממוקד יותר. ע"פ נתונים אותה פרסמה גוגל לאחרונה, יותר ויותר גולשים מבצעים חיפוש מדויק, כלומר במידה והם רוצים לאתר שירות מסוים הם יכתבו בשורת החיפוש את שם העסק + המיקום הגיאוגרפי שלו, וזאת על מנת לא לקבל עשרות אלפי תוצאות שאינן רלוונטיות. מאחר ולגוגל חשוב מאוד להעניק חווית גלישה מדויקת וטובה עבור הגולשים, קידום אורגני אשר מתבסס על ביטויי חיפוש גיאוגרפי היא הדרך הטובה ביותר לחשיפה מדויקת עבור קהל גולשים שמעוניין לצרוך את השירות. חשוב בנקודה זו לציין כי חקר כזה צריך להתבצע באופן מעמיק, ועדיף ע"י חברה מקצועית אשר לה כל הכלים המקצועיים לבדיקה מקיפה של מהן המילים והביטויים הפופולריים ביותר. ככל שיהיה מדובר במילים או ביטויים פופולריים יותר, כך האפקטיביות של קידום האתר תהיה מיטבית יותר ותוביל להגדלת החשיפה וכן הגדלת ההכנסות כתוצאה מכך.

 

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »