חיפוש

קידום אתרים באשדוד

קידום אתרים באופן לוקאלי מאפשר לבעלי עסקים להגביר את החשיפה שלהם באמצעות מנועי החיפוש באופן מדויק, אפקטיבי ויעיל.

 

קידום אתרים באשדוד

 

מהו קידום אתרים לוקאלי?

קידום אתרים לוקאלי הוא למעשה קידום האתר באזור הגיאוגרפי שבו ממוקם העסק, כך כאשר גולשים אשר מחפשים שירות/מוצר מסוים הם ימצאו אותו בהתאם למיקום הגיאוגרפי שלהם. מדובר למעשה במהפכה של ממש עבור בעלי עסקים בעיקר קטנים אשר מעוניינים לפנות לקהל לקוחות ממוקד ויעיל. פעולה של קידום אתרים היא פעולה אפקטיבית ביותר, אשר נועדה בראש ובראשונה למקם את האתר בתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. מאחר וכיום ניתן לבצע קידום אתרים באופן לוקאלי, ניתן לבצע גם קידום אתרים באשדוד, כמו גם בערים אחרות ובאופן מדויק. הקידום הלוקאלי מאפשר לשני הצדדים ליהנות: הן מצד האתר (בעל העסק) אשר יכול למקד את הקהל הפוטנציאלי שלו ע"פ מיקום גיאוגרפי והן לגוגל אשר מבקשת לאפשר לגולשים שלה חווית גלישה נעימה, ממוקדת ומדויקת במקום לקבל עשרות אלפי תוצאות בדף החיפוש. היתרון הגדול של קידום אתרים באופן לוקאלי הוא בכך שע"פ הסטטיסטיקות של גוגל, רוב הגולשים מבצעים את החיפוש שלהם באמצעות הטלפון הנייד. כיום הטלפונים הניידים מאובזרים בנקודת גישה אשר מאפשרת לגוגל לדעת בדיוק היכן הם ממוקמים, מה שמאפשר לבעל העסק לצאת בתוצאות החיפוש בהתאם לחיפוש שבוצע. כלומר, אם אדם גולש דרך המכשיר הסולרי ומבקש "עורך דין בבאר שבע", ניתן לבצע קידום אתר לעורך דין הממוקם בבאר שבע וכך הוא יופיע ראשון בתוצאות החיפוש.

 

כיצד נבצע זאת?

על מנת לבצע קידום אתרים לוקאלי יש צורך בפתיחת דף עסק באמצעות שירות my business של גוגל. ע"י הממשק של גוגל פלוס, יש להוסיף את הפרטים הרלוונטים כמו תמונה, כתובת מדויקת, מספר טלפון והעיר בו ממוקם העסק. לאחר מכן יש לבצע אימות של הפרטים ע"י שליחת קוד לגוגל, כאשר במידה ולא מתבצע אימות האתר לא יאושר. בנוסף, מומלץ גם להוסיף את הכתובת הפיזית של האתר במיקום בולט, כאשר ההמלצה היא להוסיף גם לינק למפה וכן הוספת שם העיר בכדי להופיע באופן בולט גם במנועי החיפוש האחרים ולאו דווקא רק אצל גוגל, זה נכון בעיקר לקידום אתרים ברשתות החברתיות. פעולה נוספת וחשובה ביותר על מנת לבצע קידום אתרים מסוג זה היא להוסיף את האתר לאתרים אשר עוסקים בסקירות וביקורות, זאת בהתאם לתחום העיסוק של האתר זאת משום שחוות הדעת של האתר תורמות גם הן לקידום במנוע החיפוש והן מבססות באופן משמעותי את האמינות והבולטות של האתר אל מול המתחרים שלו. למעשה, קידום לוקאלי היא האופציה הטובה ביותר עבור בעלי עסקים לבלוט ולכן חשוב מאוד להיוועץ עם איש מקצוע הבקיא בתחום, אשר יידע לתת עצות חיוניות ויידע למצוא את מילות המפתח הקריטיות.

 

 

 

 

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »