חיפוש

קידום אתרים אורגני

בעידן האינטרנטי אשר מתפתח ללא הרף, כבר שנים רבות בולט מעל כל מנועי החיפוש מנוע החיפוש של גוגל, כאשר נכון להיום מעל למיליארד מהגולשים מבצעים חיפושים במנוע החיפוש של גוגל.

 

קידום - אתרים בגוגל

 

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני הוא למעשה קידום האתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, כאשר המטרה היא לקדם את האתר במנוע החיפוש תחת התמקדות באלגוריתם של גוגל, וזאת על מנת להגיע בסופו של דבר למקומות הגבוהים ביותר במנוע החיפוש, כאשר המטרה היא להגיע למקומות הראשונים. מדובר בנכס אסטרטגי מהמעלה הראשונה עבור בית עסק, מאחר וממחקרים שונים שנעשו בתחום עולה כי מרבית הגולשים אינם מקליקים בעמוד החיפוש מעבר לעמודים 1 ו 2, ועל כן קיימת חשיבות רבה לקידום האתר באופן אורגני בגוגל.

 

חידוש האתר בהתאם להתפתחויות

בדיוק באותו אופן עלינו לחשוב על קידום אתרים, הישארותו של האתר במיקום הספציפי בתוצאות החיפוש של  גוגל אינו קבוע – ולמעשה תלוי במתרחש באתר, ובכלל זה כמובן בעדכונו התדיר ובדאגה שהוא יישאר תמיד עדכני, מעניין ומושך.

 

תוכן שיווקי מעניין

התוכן באתר הינו מרכיב משמעותי וחשוב ביותר בקידום האתר.שהתכנים באתר חייבים להשתנות כל העת, הם חייבים להיות מקוריים – ולא רק במובן הטכני והפשוט האוסר על העתקה או שכתוב בכפוף לזכויות יוצרים, אלא במובן המהותי והרחב יותר של המילה: עליהם לחדש לקוראים, ואולי אפילו לחשוף אותם מעט לטיפים ול”רזי מקצוע” שניתנים בחינם, עליהם להפגין ידע ומקצועיות ומעל לכל לתת לקוראים תחושה שכדאי להם להמשיך ולהיות איתכם בקשר, כדי לקבל מכם עוד ועוד מידע ושירותים רלוונטיים. הרושם האחרון שאתם רוצים להעביר לגולשים באתר שלכם הוא שהם מבזבזים את זמנם על תוכן “חפיף” וממוחזר, שרק נועד למלא חלל ריק. תוכן איכותי עוזר לתהליך של קידום אורגני בגוגל והופך את האתר לאמין יותר ובכך מצליח יותר.

.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »