חיפוש

צ'ק ליסט קידום אתרים

ביצוע פעולה של קידום אתרים מחייבת ביצוע צ'ק ליסט לווידוא כי אכן בוצעו כלל הפעולות הנדרשות. מהן? כל הפרטים.

 

קידום אתרים – חובת ביצוע צ'ק ליסט

על מנת לבצע קידום אתרים מיטבי חשוב מאוד לבצע צ'ק ליסט קידום אתרים, כך שנדע באופן הוודאי ביותר כי כלל הפעולות הנדרשות בוצעו לצורך קידום האתר באופן הטוב ביותר. לכן, מומלץ באופן יום יומי לבצע מספר פעולות כדי  להימנע מטעויות של קידום אתרים ובכך לאבד כסף רב אשר מבוזבז במידה ולא בוצע צ'ק ליסט. להלן מספר דגשים חשובים שעל כל אחד לבצע וזאת על מנת לוודא כי אכן קידום האתר מתבצע בצורה הטובה והמקצועית ביותר:

 

  1. בדיקת מיקום האתר – על מנת לבדוק באיזה מצב נמצא כרגע האתר, חשוב לבצע בדיקה לגבי המיקום של האתר במנוע החיפוש. לכן, מומלץ לקחת מספר ביטויים הרלוונטיים מהאתר, ובודקים באמצעות כלי בדיקת מיקומים מה מצב האתר נכון להיום. למעשה, באמצעות מצב המיקום של האתר ניתן לקבל הבנה על מצבו של האתר בגוגל, כך שאם לדוגמא האתר ממוקם רק בעמוד 5 בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל, משהו לא כשורה, אולי יש בעיה במאמר, אולי קיבלתם ענישה ידנית מגוגל ואולי יש לבצע עדכון מחדש של מילות החיפוש.
  2. בדיקה אופטימיזציה האתר ברשת – יש לגלוש אל האתר באמצעות מספר דפדפנים ואז לבדוק – האם האתר נפתח באופן תקין בכרום? האם הוא נפתח באופן תקין באינטרנט אקספלורר? יש להקטין את הגודל של הדפדפן מהמסך המלא למסך קטן, וכן לשחק עם הגודל של הדפדפן על ידי גרירה. וכן האם גודל האתר מתכוונן לגודל הדפדפן באופן מדויק, זאת כדי לוודא כי אכן בוצע לאתר אופטימיזציה וניתן לפתוח את האתר מכל דפדפן באופן קל, פשוט וקריא כך שהוא ימוקם גם במקומות הראשונים של מנוע החיפוש.
  3. בדיקת אופטימיזציה האתר במכשיר הסלולר – כאמור, לקידום אתרים באמצעות האינטרנט ישנה חשיבות רבה גם בהקשר לביצוע אופטימיזציה דרך המכשיר הסלולרי או הטאבלט, מאחר ורבים מהגולשים מעוניינים להיכנס לאתר דרך המכשיר ולא דרך מחשב. לכן, חשוב לבדוק האם האתר מותאם לכל סוגי המכשירים כך שהאתר נראה באופן ברור ונוח לשימוש.
  4. בדיקת אבטחה – בדקו האם כתובת האתר מתחילה בhttps  וליד הכתובת יש אייקון של מנעול בצבע ירוק. יש לבצע את הבדיקה במספר עמודים שונים באתר כמו בדף הבית, בקטגוריות, בתתי קטגוריות ובדפים הפנימיים. לאחרונה, החלו הדפדפן כרום וכן דפדפנים נוספים להתריע בפני גולשים על אתרים שאין להם https כעל אתרים לא מאובטחים שלא מומלץ לגלוש. מכיוון שהדפדפן הנפוץ ביותר מתריע לגולשים שהאתר לא מאובטח זה יכול עלול להרתיע את הגולשים מלהיכנס לאתר, וכן גם להוריד את המיקום של האתר במנוע החיפוש למקומות האחרונים מאחר והוא לא נחשב כמאובטח.

צ'ק ליסט קידום אתרים

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »