חיפוש

פרסום בעיתון ידיעות אחרונות

ידיעות אחרונות ממתג עצמו בתור "העיתון של המדינה". האמת היא שההגדרה הזו היא יותר מאשר אקט שיווקי. ידיעות אחרונות נחשב במידה רבה לשחקן המרכזי בעולם העיתונות הישראלי. למרות שעם ההפצה של ישראל היום הוא איבד את הבכורה מבחינת רמת החשיפה, וחרף שינויים שגם הוא עצמו עבר (כולל הפצת גירסה חינמית), מדובר באחת הפלטפורמות היותר כדאיות לפרסום כיום. הנה כל מה שחשוב לדעת על האטרקטיביות של פרסום בעיתון ידיעות אחרונות ועל הדרך המומלצת לעשות זאת.

חשיבותה של חשיפה

ידיעות אחרונות נחשב לעיתון הנפוץ ביותר מבין אלו הנמכרים בישראל, ובפער גדול. מדי יום הוא מופץ בכ-400,000 עותקים, כאשר בסוף השבוע התפוצה שלו כפולה. בין אם מדובר ברוכשי העיתון, במנויים או באלו הלוקחים לידיהם את הגרסה החינמית, אין ספק שזהו קהל פוטנציאלי עצום בגודלו.

רוב המפרסמים יעדיפו לפנות למכנה המשותף הרחב ביותר של הקוראים, ולכן נתונים אלו הם בגדר מעלה משמעותית מנקודת המבט של המפרסמים. מבחינה כלכלית עלויות הפרסום בידיעות אחרונות הן בהחלט בגדר הסביר, כך שנראה שה"הקרבה" הכלכלית שמבצעים כאן היא בהחלט מינימלית. אם עושים את הפרסום בצורה נכונה, סיכוי גדול שהתוצאות בשטח תהיינה מרשימות במיוחד.

איש פרסום

שאלת קהל היעד

למרות שמודעות בהחלט יכולות להיות ממוקדות קהל יעד, המציאות מראה שרוב המפרסמים בעיתונות היומית רוצים לפנות לקהל רחב והטרוגני ככל שניתן. גם מהבחינה הזו מציע ידיעות אחרונות חדשות טובות, כאשר הקוראים שלו הם גברים ונשים כאחד, צעירים ומבוגרים גם יחד, מכל המגזרים.

עם זאת, מי שמחפש קהל יעד ממוקד יותר יוכל בהחלט להשיג אותו בעמודים השונים של העיתון (למשל מדור הספורט הפונה במידה מסוימת לקהל הגברים, או מדורי הלייף סטייל שמושכים נשים רבות), או לחלופין במוספים המשתנים לאורך השבוע. ידיעות אחרונות מציע מסופי בריאות ("זמנים בריאים"), תיירות ("מסלול"), סגנון ואורח חיים ("זמנים מודרניים"), לוחות מכל הסוגים ועוד.

לא מומלץ לעשות זאת לבד

פרסום בידיעות אחרונות, בעל פוטנציאל גבוה ככל שיהיה, לא יכול לעשות "קסמים". אם שוגים במיקום המודעה, בעיתוי שלה, במסר שרוצים להעביר ובפרמטרים אחרים, אחוזי ההמרה – הפניות של הלקוחות הפוטנציאליים – עלולים לרדת פלאים. בנוסף לכך נדרשים ניסיון והיכרות עם האופן בו מדורי הפרסומים והמודעות השונים בידיעות אחרונות עובדים, או אפילו היכרות עם הנפשות הפועלות. כאשר פועלים על פי הספר ניתן למקסם את המודעה, לקצר תהליכים בדרך לפרסום המודעה ואף להוזיל את העלות שלה.

אם אתם מעוניינים לפרסם מודעה בידיעות אחרונות כדאי לפנות לחברה המציעה שירותי פרסום בעיתונים, ובכלל זה לידיעות אחרונות, יכולה לספק את הפתרון לו מצפים.

אנשי החברה יוכלו להעניק ייעוץ ראשוני, לבנות יחד ועבור הלקוחות את המודעה הטובה ביותר, להתנהל בשמם אל מול הגורמים הייעודיים במערכת העיתון ולבצע את כל הפעילויות במהירות גבוהה ובזמינות מלאה.

באותו נושא