חיפוש

מיתוג חברת שיפוצים מאפס – כל השלבים

אחת הדרכים להגדיל את המכירות של עסק ואת מספר הפניות אלין מצדם של לקוחות פוטנציאליים, הינה ביצוע מגוון פעולות שיסייעו להפיכת העסק למותג.

הפירוש המעשי של מותג עסקי, הוא שהשם של העסק, יחד עם הלוגו וסמלים מסחריים אחרים, יהיו מזוהים עם יושר, הגינות, אהבת הסביבה ועוד מגוון ערכים שהשמירה עליהם מעניקה ערך מוסף לעסק וגורמת ללקוחות פוטנציאלים לפנות אליו בגלל סיבות שאינן בהכרח המחיר הטוב ביותר.

 

מיתוג חברת שיפוצים והגדלת המכירות והרווחים

מיתוג עסק, בנוסף למה שנאמר לעיל, פירושו המעשי והמידי הוא יצירת הזדהות של לקוחות פוטנציאליים עם העסק. ההזדהות הזאת נוצרת לאו דווקא בגלל המחיר, ולעתים קרובות גם בזמן שהמחיר שהעסק גובה עבור מוצר או שירות שהוא מספק איננו ידוע.

הגורם להזדהות עם העסק יכול להיות ההקפדה על איכות הסביבה בזמן העבודות, שכחלק ממלאכת המיתוג של העסק ניתן לה דגש והפרסום עשה לו כנפיים.

ההזדהות יכולה לבוא ממקום אחר – העובדה שבעל העסק תומך באנשים מעוטי יכולת ומבצע מפעם לפעם עבודות בחינם עבור קשישים ונכים.

לרוב, כשנוצרת זהות בין העסק לבין ערכים אוניברסליים מהסוג האמור לעיל, או ערכים חברתיים, יהיו לקוחות שיפנו דווקא לקבלת השירותים או המוצרים של העסק, לכשיתעורר אצלם הצורך בכך.

זאת בדיוק המשמעות של מיתוג איכותי, ואלה תהיינה, בחלק ניכר מהמקרים, התוצאות שלו.

 

השלבים העיקריים בתהליך מיתוג חברת שיפוצים

השלבים הראשונים בתהליך המיתוג של חברת שיפוצים הם בדרך כלל טכניים. עם השלבים הללו ניתן למנות את יצירת הלוגו של העסק, ואם נדרשים לכך גם יצירת הסלוגן הפרסומי שלו.

הסלוגן חייב להיות קצר, קולע ומשקף באופן הברור והחד ביותר את מהות העסק. עסק שמלכתחילה מכוון גבוה, לא יהסס להשקיע מאמצים וממון ביצירת הלוגו והסלוגן המושלמים.

בשלב הבא, אפשר לנסות ולייצר באאז סביב עבודת שיפוצים בהתנדבות שהעסק ביצע עבור ניצולי שואה. העבודה חייבת להיות איכותית והתנדבותית, אבל הפרסום שלה צריך להיות מקצועי ולהגיע לכמה שיותר צופים. מומחה למיתוג יוכל לנסות ולשלב כתבה על העסק במהדורות חדשות, או באחד מאתרי האינטרנט הגדולים בעלי התפוצה הרחבה.

בהמשך ניתן לשלב כתבה של אחד מבעלי העסק באחד האתרים העוסקים בשמירה על ערכי הטבע וקיימות, תוך יצירת קורלציה בין העבודות שהעסק עושה לבין שמירה על הסביבה.

לאורך כל הדרך חייבים בעלי העסק לנהוג בהגינות ולא לנסות לעקוץ לקוחות רק כי היתה הזדמנות. ככל שהלקוחות הפוטנציאלים יבינו שחברת השיפוצים המקודמת, המתנדבת והידידותית לסביבה גם גובה מחירים הגיוניים עבור עבודה ואינה מרמה או מזייפת, כך תגבר הנטייה גם אצל הפוסחים על שני הסעיפים לפנות אל החברה הממותגת לכשיידרשו להם עבודות שיפוצים. ואם לא יפנו בעצמם – הם ימליצו, קרוב לוודאי, לאחרים שכן זקוקים לשיפוצים.

באותו נושא
מה אפשר לעשות עם פוטושופ

פוטושופ היא תוכנת עריכה גרפית אשר נחשבת לתוכנה המתקדמת והנפוצה ביותר לצורך עיצוב ועריכה. במדריך הבא נציג לכם את כל מה שאפשר לעשות עם פוטושופ,

קרא עוד »
סוגי המיתוג לשנת 2020

עולם המיתוג הוא עולם שמתחדש כל הזמן ומרגע לרגע. כן, כשאנחנו אומרים כל הזמן ומרגע לרגע אנחנו מתכוונים שלפעמים מדובר על הפרש של ימים ספורים

קרא עוד »
מיתוג עו"ד

בעולם עסקי תחרותי כמו עולם עריכת הדין לנושאי מיתוג עו"ד יש חשיבות עצומה, ככל שהמוניטין של עורך הדין יגדל יותר אנשים יפנו אליו כדי לשכור

קרא עוד »
כך תעצבו לוגו מודרני ב2019

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז כמה מילים שווה לוגו? בימינו, לוגו מוצלח יכול לקבוע את הצלחת העסק והמותג שהוא מייצג. הלוגו אמור לספר במבט

קרא עוד »
גרפיקה ממוחשבת לימודים

לימודי גרפיקה ממוחשבת מחייבים סביבת לימוד דינאמית, ועל כן הדרך הטובה ביותר בה תוכלו ללמוד גרפיקה היא באמצעות פנייה למכללה מקצועית אשר מתמחה בלימודים מקוונים.

קרא עוד »