חיפוש

קידום אתרים בגוגל – מהו המחיר?

בעלי עסקים רבים מעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, אבל אינם יודעים מהו המחיר. להלן כל הפרטים.

 

מחיר - קידום אתרים אורגי

 

קידום אתרים בגוגל

ישנן שתי דרכים עיקריות כיום לקידום אתרים בגוגל: קידום בתשלום המכונה "קידום ממומן", כאשר בשיטה זו ניתן לשלם עבור הקידום עד לגמר התקציב אשר נקבע בטרם החל הקמפיין והאופציה השנייה היא קידום אתרים אורגני. הרעיון העומד מאחורי אותו קידום אתרים אורגני הוא יצירת אתר בו מנוע החיפוש של גוגל יאפשר לגולשים אשר שואלים שאלה בתחום ספציפי כזה או אחר לפנות לאתר של בית העסק.

 

מהו קידום ממומן?

קידום ממומן באמצעות גוגל מתבצע דרך גוגל אדווארדס. גוגל אדוורדס מאפשרת שני סוגי תשלום: תשלום לפי כמות הקלקות ,או תשלום לכל אלף הופעות אשר אינה דורשת תשלום מינימום. מודעות אדוורדס הופיעו בעבר בראש הדף או בצידו וכיום מופיעות רק בראש או בתחתית הדף במחשבים ובטלפונים ניידים. כיום ניתן לפרסם דרך גוגל אדוורדס במגוון רחב של אתרים עבור מנוע החיפוש של גוגל, כאשר הפרסום דרך האדוורדס מאפשר לבעלי אתרים לפרסם את עצמם במודלים שונים המותאמים להם באופן אישי. חשוב לדעת כי מודעות אדוורדס מתחלקות לארבעה חלקים: כותרת, גוף המודעה, כתובת אתר לתצוגה וכתובת דף נחיתה. בדרך כלל, ניתן להכניס עד 25 תווים בכותרת, עד 70 תווים בטקסט המודעה ועד 35 תווים בכתובת אתר לתצוגה, כאשר מה שחשוב לזכור הוא שעל מנת לבצע קמפיין מומלץ יש לבצע שימוש במילות מפתח שהן אלמנט חשוב ביותר בהצלחה הקמפיין, זאת משום שמילים אלו מפעילות את תצוגת המודעות של גוגל ולכן יש לבצע מחקר מעמיק אודות מילות המפתח הרלוונטיות לקמפיין. לכן, מחיר של קידום אתרים בגוגל באמצעות שיטה זו הוא גבוהה יותר מאחר ונדרשת השקעה של כסף, כאשר ככל שנשקיע יותר – כך סביר להניח שהקמפיין יהיה אפקטיבי יותר זאת על מנף למנף את הקמפיין באופן מידי ולגרום לחשיפה גדולה לבית העסק.

 

מהו קידום אורגני?

הרעיון העומד בבסיס קידום אתרים אורגני הוא יצירת אתר בו גוגל יאפשר לכל הגולשים אשר שואלים שאלה בתחום ספציפי לפנות לאתר זה על מנת לקבל את התשובות האיכותיות ביותר. את התשובות לכל השאלות ניתן לשבץ באתר, זאת כתיבת מאמרים שיווקיים איכותיים וזאת תוך שימוש במילות מפתח, כאשר למעשה באמצעות חקר מילים/ביטויים פופולריים ניתן להבטיח כי שואל השאלה יגיע בדיוק לאתר שלנו. מדובר בתהליך ארוך יותר מקידום ממומן, זאת מאחר ומדובר בניסוי וטעייה – בדיקה כל חודש לגבי הטראפיק וביצוע שינויים נדרשים. לכן, מחיר קידום אתרים בגוגל באמצעות קידום אורגני הוא זול יותר ונע בין כמה מאות שקלים לכמה עשרות אלפי שקלים, תלוי בכמות העבודה אשר נדרשת לבצע. כדי להבין תמחור של חברות קידום, מומלץ להבין את הפרמטרים שעומדים מאחורי התמחור של שירות קידום אתרים.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »