חיפוש

מומחה קידום אתרים

על מנת לבצע את עבודת קידום האתר בטובה הטובה ביותר, מומלץ מאוד להתייעץ עם מומחה קידום אתרים.

 

מהו קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני (SEO – Search Engine Optimization) נועד להביא את האתר למיקומים גבוהים ובכך למצות את הפוטנציאל של האתר במנועי החיפוש של גוגל, כך שהוא יופיע במקומות הראשונים של מנוע החיפוש באופן "טבעי". הקידום מתבצע בפועל על ידי שיפור וביצוע אופטימיזציה לרכיבים שונים באתר אשר להם השפעה ישירה על מיקום האתר ברשימת התוצאות של גוגל. התוצאות האורגניות מופיעות ברשימה מתחת לתוצאות הממומנות וניתן להבחין בהן ע"י כך שאינן מסומנות בריבוע ובו כתובה המילה "מודעה", זאת בניגוד לקידום אתרים ממומן (PPC – Pay Per Click) אשר גם היא אפיק שיווקי, רק שבמקרה הזה גוגל למעשה מאפשרת לפרסם מודעה אשר תוצג בפני הגולשים כאשר הם מחפשים ביטויים שהוגדרו, והתשלום לגוגל מתבצע בעבור עבור כל הקלקה של גולש על המודעה של האתר. המודעות הממומנות מופיעות בראש רשימת התוצאות. המודעות הממומנות מסומנות בסימון "פרסומת" – על מנת שהגולשים יידעו כי מדובר במודעה ממומנת ולא בחלק מרשימת התוצאות האורגניות. קידום אתרים ממומן היא יותר יקרה יותר, זאת משום שככל שהתקציב יותר גבוהה כך המודעה תהיה יותר זמן באוויר, וכן מדובר בקמפיין קצר אשר אפשר להעלות בהתאם לעונות השנה, חגים וכו' בניגוד לקידום אורגני שהוא תהליך ארוך אשר לוקח זמן. בנוסף, ניתן לבצע קידום אתרים גם באמצעות הרשתות החברתיות זאת באמצעות הקמת עמודים עסקיים וצבירת אוהדים או עוקבים הרלוונטיים לבית העסק, כך שתתבצע הגברה של מעורבות . גם כאן מדובר במגוון פעולות שיווקיות, אשר להן  יש השפעה מידית על מספר הלקוחות הפוטנציאלים הנחשפים למוצרים ולשירותים השונים אשר מוצעים ע"י האתר.

 

 

מומחה לקידום אורגני

 

מדוע מומלץ לקחת מומחה קידום אתרים?

קידום אתרים יכול להתבצע הן באופן עצמאי והן ע"י מומחה. היתרון הגדול ביותר של מומחה קידום אתרים היא בכך שהוא למעשה יכול להעניק לבעלי עסקים אסטרטגיית שיווק ופרסום באינטרנט אשר מורכבת מניתוח מרכיבי השוק, קהל היעד, קביעת מטרות וכן עמידה בתקציב אשר נקבע, זאת בהתאם לתקציבי הפרסום של בעל העסק. בנוסף, מומחה קידום אתרים יכול להוביל לביצוע תהליכי שיווק חדשניים ופורצי דרך בכלל הערוצים הקיימים כיום ברשת, הן באמצעות מנוע החיפוש של גוגל והן באמצעות הרשתות החברתיות.  למעשה, מאחר ומדובר בתחום מאוד תחרותי ומאוד קשה חשוב מאוד להיוועץ במומחה לקידום אתרים גם אם יש כבר אתר שקיים, זאת על מנת שייתן את הדגשים שלו ושיפורים אשר ניתן לבצע באתר וזאת על מנת לקדם אותו עוד יותר. ברשת ישנם עשרות מדריכים שונים של מומחי קידום אתרים, ולכן מומלץ גם לצפות במדריכים אלו כדי לקבל טיפים חשובים אשר שווים הרבה מאוד כסף.

 

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »