חיפוש

לימודי קידום אתרים

רבים מעוניינים לרכוש לעצמם מקצוע מניב – ומקצוע כזה הוא קידום אתרים. ממה הלימודים מורכבים? ומה ניתן לעשות בסיום הלימודים? כל הפרטים.

 

מהו קידום אתרים?

פעולה של ביצוע קידום אתרים בלועזית (SEO) כולל בתוכו מספר פעולות בעלות מטרה אחת משותפת: לקדם את מיקומו של האתר במעלה רשימת תוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים, ובראשם גוגל,  ובכך להגיע לחשיפה גדולה יותר ובסופו של דבר גם להגדלת המכירות/שירות המוצע. למעשה, מדובר בשדרוג המיקום של האתר ברשימת התוצאות העולות בעקבות הזנה של מילות מפתח שונות במנועי החיפוש. לכן, על מנת להגיע למקומות הראשונים יש לבצע מגוון פעולות רב, אשר דורשות התמקצעות וידע בתחום הדינאמי והמרתק הזה.

 

למי מתאימים לימודי קידום אתרים?

לימודי קידום אתרים יכולים להתאים לאנשים שאין להם רקע בתחום האינטרנט, כמו גם לכאלו אשר מעוניינים לפתח קריירה בתחום השיווק האינטרנטי – אחד התחומים הצומחים ביותר כיום כמו גם כי מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בתחום. בנוסף, לימודי קידום אתרים יכולים להתאים גם לאנשי שיווק באינטרנט הרוצים להוסיף כישורים נוספים, כמו גם לבעלי עסקים המעוניינים לקדם בעצמם את העסק באמצעות הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש באופן עצמאי, כמו גם ליזמים צעירים או אנשי תוכן.

 

מה נלמד בקידום אתרים?

קיימים כיום מוסדות רבים בהם ניתן ללמוד קורס קידום אתרים, כמו גם קורסים אינטרנטיים או באופן אישי ע"י מורה פרטי. ברוב התוכניות אשר כוללות לימודי קידום אתרים ניתן דגש רב על היכרות עם שיטות שיווק הנפוצות כיום ברשת האינטרנטית, הבנה באילו כלים להשתמש לשיווק עסקים, פעולות שונות שניתן לבצע לצורך קידום האתר, ניתוח אפיוני קהל וחווית משתמש, כיצד מבצעים אופטימיזציה לאתר, עקרונות בניית דפי נחיתה יעילה, העלאת תכנים לשרתים, כיצד כותבים תוכן שיווקי מעניין באמצעות שימוש במילות מפתח, מה ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן, כיצד מבצעים קישורים לאתר ועוד. הלימודים עצמם משלבים הן את הפן התיאורטי של כל נושא והן ביצוע מעשי.

 

כמה זמן לוקחים הלימודים?

במידה ובחרתם ללמוד קידום אתרים באופן עצמאי, הדבר תלוי במידת הסבלנות שלכם מאחר וקיימים עשרות אלפי מדריכים ברשת ללימודי קידום אתרים. אבל, ישנן גם חברות ומוסדות שונים אשר מאפשרים ללמוד אצלם בהיקף שעות של בין 100 ל 200, תלוי במוסד הלימוד. חשוב לדעת כי ברוב מוסדות הלימוד כיום ניתן לשלב את הלימודים גם בשעות הערב או הצהריים, וכן בזמן לימודים, זאת בהתאם ללוח הזמנים של כל אחד. כאשר מדובר במנהלים בכירים או באנשי שיווק, הדבר נוח במיוחד מאחר ולימודי קידום אתרים ניתן לשלב אותם גם אחרי שעות העבודה וכן לאנשים אשר מעוניינים להשתלב בתחום ולומדים כבר מקצוע אחר ניתן לסיים את הקורס במהירות ולהשתלב בתחום הצומח הזה.

 

באותו נושא
קורס מסחר באיביי

כולם חולמים על עבודה מהבית בזמנים שאנחנו קובעים לעצמינו, או לכל הפחות הכנסה פאסיבית חודשית של לפחות 2,000 ש"ח בחודש. עם המון קורסים, אפשרויות ואמצעים,

קרא עוד »
קורס אוטומציה בכיתות קטנות

חושבים לעשות קורס בתחום האוטומציה ולא לגמרי בטוחים באיזה קורס לבחור? חשוב לכם לא רק לקבל את תעודת הסיום אלא גם ליהנות מתהליך הלמידה עצמו?

קרא עוד »
קורס קידום אתרים

מעוניינים ללמוד כיצד ניתן לקדם את האתר שלכם כך שיגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש? באמצעות חברת בופור, תוכלו לדעת בדיוק כיצד להביא את האתר שלכם

קרא עוד »
קורס קידום אתרים באינטרנט

רבים מעוניינים להבין יותר בתחום של קידום אתרים, אבל מתלבטים בשאלה מה עושים שם בדיוק ומה זה מעניק. לכל הפרטים במאמר הבא.   קורס קידום

קרא עוד »
לימוד קידום אתרים

לימוד קידום אתרים ע"י מומחים ניתן כיום עבור כל אחד אשר מעוניין להתמקצע בתחום של קידום אתרים – אחד התחומים הצומחים ביותר בעולם האינטרנט.  

קרא עוד »