חיפוש

לימודים בירושלים בתחום ההייטק – חדש

לימודים בירושלים בתחום ההייטק היו שמורים עד לאחרונה לאוניברסיטה העברית, לאחרונה נכנסה שחקנית חדשה לתחום לימודי ההייטק בירושלים, מכללת האקריו פתחה מרכז לימודים חדש ומודרני לטובת תלמידים שמעוניינים להיכנס לתחום ההייטק באזור ירושלים ומציעה מגוון רחב של קורסים ומסלולי הכשרה

רעיון עבודה

מי את חברת האקריו?

האקריו היא אחת מהחברות המובילות בארץ להכשרות הייטק היא הוקמה בשנת 1997 על ידי גיל עדני, במהלך השנים למדו במוסדותיה אלפי תלמידים שזכו לקבל הכשרה שקידמה אותם לקריירה בתחום ההייטק.

החברה מספקת קורסים שונים ומגוונים בתחומי ההייטק ושמה דגש על קורסים מעשיים ועדכניים שמאפשרים לבוגרי המכללה להתקבל בקלות ובמהירות לחברות ההייטק המוביל בישראל. לחברה שיתופי פעולה עם למעלה מ-1000 חברות בישראל בינהן, בזק, מייקרוסופט, גוגל, בינת, eset, אינטרנט רימון ועוד.

החברה מבטיחה למצוא עבודה לתלמידיה, למעשה החברה מעסיקה צוותי השמה שמטרתם הבלעדית היא למצוא עבודות שיתאימו לבוגרי המוסד, בכך מבטיחה המכללה את האופק התעסוקתי של בוגריה ומבטיחה שלימודיהם לא יהיו לשווא.

האם לחברה יש קבלות?

בוגרים רבים של מכללת האקריו הצליחו להשתלב בתחום ההייטק בישראל, אחד מסיפורי ההצלחה הבולטים ביותר של המכללה הוא שלומי חיון, מדובר באחד מהבחורים המוכשרים ביותר שהגיעו למכללה, כיום ברשותו של שלומי 6 סטארט אפים מצליחים אותם הוא מקדם במרץ.

שלומי הגיע לחברת האקריו מיד עם סיום הצבא וללא שום ידע קודם בתחום, בזכות המחוייבות שלו ושל צוות המכללה הוא הצליח ללמוד המון בזמן קצר והצליח למצוא עבודה בקבוצת SGK עוד לפני סיום הלימודים במכללה.

חוץ משלומי, יש עוד סיפורי הצלחה רבים כאשר באתר החברה תוכלו למצוא יותר מ-24 עמודים של סיפורים כאלה, מי שעדיין סקפטי יכול לגלוש לאתר ולבחון את הנושא בעצמו.

אז איך מתקבלים ללימודים במכללה?

על מנת להתקבל ללימודים במכללה יש לעבור מספר שלבי מיון:

ראיון אישי – לפני הקבלה למכללה יגיע המועמד לראיון אישי עם צוות המכללה במהלך הראיון הצוות יבחן את התאמתו של המועמד למכללה ולשוק ההייטק הישראלי יועצי הלימודים של המכללה יכוונו את המועמד לקורס שהכי מתאים לאישיותו וליכולותיו של המועמד.

קורס מיון – מדובר בקורס של 20 עד 40 שעות במהלכו יתנסה המועמד בתכני הקורס השונים, הוא ייחשף לעולם ההייטק והמחשבים ויוכל לבחון את התאמתו הן לתחום ההייטק והן לקורס בו הוא בחר.

חשוב לדעת כי בשלבים אלה אין שום סיכון כספי, מועמד שיחליט שהתחום אינו בשבילו, מכל סיבה, או מועמד שלא יעבור את מבחן סיום שלב המיון יקבל חזרה את שכר הלימוד במלואו.

ללימודי ההייטק יתרונות רבים, אדם עם ידע מתאים יוכל להבטיח את עתידו הכלכלי ולהיכנס לתחום מעניין דינאמי ומתפתח. לכן חשוב לבחור את המוסד המתאים ביותר שיוכל לסייע כמה שיותר להצלחה בקריירה העתידית שלכם בהייטק.

באותו נושא
חנויות אודיו
איפה אפשר לקנות נגני מוזיקה?

חובבי המוזיקה שבינינו לא יוותרו על המוצר הקומפקטי והנוח לשימוש תוך כדי תנועה: נגן מוזיקה. נגני מוזיקה כבר שנים מהווים אפשרות פופולרית לשמיעת שירים, הרצאות

קרא עוד »