לידים לעורכי דין – באיזה פלטפורמה הכי מומלץ?

בתור עורכי דין רשלנות רפואית, ניהול לידים עלולה להיות משימה לא קלה. למזלנו, פיתוחי טכנולוגיה מהשנים האחרונים יצרו מגוון של פלטפורמות שיעזרו לעקוב אחר הלידים, לא לפספס אף לקוח, וכך להגדיל את התפוקה. סקרנו מספר פלטפורמות, והנה התוצאות.

 

HubSpot

אולי אתה מכיר את שירות הבלוגים HubSpot. אך האם אתה מכיר את צד ה- CRM של העסק? HubSpot הוא למעשה CRM פופולרי ברחבי העולם מאז ששוחרר בשנת 2014, בעיקר משום שהוא מספק פונקציונליות ראויה בחינם. למעלה מ- 50,000 עסקים משתמשים ב- HubSpot CRM.

 

יתרונות מרכזיים:

  • גרסת 100% בחינם (והם אומרים שזה "לנצח") לכמות בלתי מוגבלת של משתמשים.
  • אין גבולות להתאמה אישית.
  • תמיכה מקהילת משתמשים משגשגת.

 

חסרונות עיקריים:

  • אין פונקציונליות ספציפית של משרד עורכי דין.
  • בנוי יותר עבור חברות קטנות מאשר חברות גדולות.
  • חברות עם תהליכי מכירה מסובכים עשויות להתקשות להתאים את הפלטפורמה אישית לצרכיהן מכיוון שיש בה גמישות מוגבלת.
  • צריך לשלם תשלום חודשי (50 $ למשתמש לחודש) כדי לגשת לכלי פרימיום.

 

Interaction

כמעט שליש מכל משרדי עורכי הדין המשתמשים ב- CRM משתמשים בפלטפורמה זו. בעבר האחוז היה גדול יותר אך נוספו מאז מתחרות חדשות בשוק.

 

יתרונות מרכזיים:

  • תוכנן במיוחד עבור משרדי עורכי דין.
  • מבוסס היטב בשוק.
  • אוסף ומאגד את הלקוח של החברה ונתוני לקוחות פוטנציאליים במקום אחד.

חסרונות עיקריים:

  • מיועד יותר למשרדי עורכי דין בינוניים וגדולים יותר מאשר למשרדים קטנים יותר.
  • ייתכן ותזדקק לסיוע של צוות IT אשר יתחזק אותו ותיאלץ להכשיר אנשים להשתמש בו.

 

Zoho

ה- Zoho CRM, למרות שלא תוכנן במיוחד עבור עורכי דין ספציפית, גמיש מספיק כדי שכדאי לשקול להשתמש בו עבור רוב החברות.

יתרונות מרכזיים:

  • חינם עד שלושה משתמשים, וישנן תכניות תמחור גמישות מעבר לכך.
  • אוטומציות מכירות, ניהול לידים וניהול חשבונות טובות.
  • יכול לעבוד היטב עבור חברות קטנות כמו גם חברות גדולות יותר.

חסרונות עיקריים:

  • לא ספציפי למשרד עורכי דין.
  • באגים יכולים להיות בעיה.
  • התמיכה הטכנית זוכה לביקורות מעורבות.

 

Salesforce

Salesforce היא מובילת שוק מבוססת. היא למעשה המציאה את עולם ה-CRM מבוסס ענן ונותרה בין הפתרונות הפופולריים ביותר בעולם עבור ארגונים בינוניים וגדולים יותר.

יתרונות מרכזיים:

  • תכונות מצוינות שתוכננו באופן מסורתי לעסקים גדולים.
  • פונקציונליות מחוץ לקופסה לניהול אנשי קשר לצורך מכירות, שיווק ותמיכת לקוחות.
  • מצוין להרחבת מאגר הלקוחות ולקידום קשרי לקוחות.

חסרונות עיקריים:

  • יקר לחברות קטנות יותר.
  • לא ספציפי למשרד עורכי דין.
  • כמה בעיות קלות לשימוש עבור עורכי דין שאינם מתמצאים בטכנולוגיה.

 

עורכי דין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב google
באותו נושא