חיפוש

כמה עולה קידום אתרים?

קידום אתרים הפך בגדר הכרח עבור עסקים רבים אשר מעוניינים לקדם את העסק שלהם באמצעות מנועי החיפוש של גוגל. אז כמה זה עולה ומדוע זה משתנה מאחד לאחד? כל הפרטים במאמר הבא.

 

קידום אתרים – פעולה למקצוענים

קידום אתרים הפך בשנים האחרונות לפעולה נפוצה יותר ויותר עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים לקדם את בית העסק שלהם באמצעות מנועי החיפוש של גוגל. רבים תוהים לעצמם כמה עולה קידום אתרים, כך שבאופן כללי ניתן לומר כי התקציבים לקידום אתרים הם רחבים מאוד ונעים בסקאלה של בין מאות שקלים בודדים ועד עשרות אלפי שקלים בחודש, תלוי בפרמטרים רבים אותם נפרט כעת.

 

מהם הגורמים אשר קובעים את עלות קידום האתר?

  • מקצועיות מקדם האתר– ככל שמדובר במקדם אתרים בעל ניסיון רב יותר, אשר לו קהל לקוחות רב והצלחות מוכחות כך המחיר של קידום האתרים יעלה, זאת מאחר ומדובר בפעולה סיזיפית מאוד אשר כרוכה לרוב בידע מקצועי רב כמו גם בהתמקצעות וביצוע שינויים לאורך התהליך, אשר עלול לקחת גם זמן רב במידה ואכן מדובר בקידום אתרים אורגני. לכן, השילוב של מקצוענות וניסיון גורם לכך שמקדם האתר מבצע חישוב של התעריף השעתי שלו ובכך נגזר למעשה העלות של קידום האתר. בנוסף, תעריף קידום אתרים משתנה בין חברה אשר מציעה את השירות לבין פרילנסר, כאשר כאמור יש לקחת בחשבון את סט הכישורים הנדרשים ולבצע סקר שוק בין החברות השונות הרבות הקיימות בשוק וזאת כדי לקבל את ההצעה הטובה ביותר.
  • מה נדרש לבצע באתר – קידום אתרים הוא למעשה שלל של פעולות רבות אשר צריכות להתבצע בטרם פעולת הקידום ואשר כוללת בין השאר ביצוע אופטימיזציה לאתר – כך שניתן יהיה לפתוח אותו מכל מחשב או מכשיר סלולרי בקלות ובמהירות, כמו גם ביצוע חקר מעמיק של מילות מפתח וקהלי היעד הרלוונטיים וכן ביצוע עוד שלל פעולות נוספות. במידה והאתר מוקם מאפס או עובר שדרוג, מדובר בעלויות אשר נעות בין כמה מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים ובכך למעשה תקציב קידום האתר משתנה, זאת כאמור למצבו של האתר ומה נדרש לבצע כך שפעולת קידום האתר תהיה בצורה הטובה והמקצועית ביותר.
  • תקציב– מדובר למעשה בפרמטר המרכזי והחשוב ביותר. אין עוררין על כך שגם המקדם המקצועי והיצירתי ביותר לא יצליח לבצע את פעולת קידום האתר בתקציב של 500 ש"ח לחודש, כמו גם הוצאה של עשרות אלפי שקלים לא מבטיחה את ביצוע פעילות קידום האתר באופן אופטימלי. נושא התקציב הוא מהותי ביותר מאחר ובתקציב מועט מדי קשה מאוד לבצע קידום אתרים בצורה הטובה ביותר, ולכן יש לחשוב על תקציב אשר יידע לספק את הצורך הנדרש עבור קידום האתר כך שהתוצאות יהיו ברמה הגבוהה ביותר.

 

מחיר קידום אתרים

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »