חיפוש

כך תעצבו לוגו מודרני ב2019

אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אז כמה מילים שווה לוגו?
בימינו, לוגו מוצלח יכול לקבוע את הצלחת העסק והמותג שהוא מייצג. הלוגו אמור לספר במבט חטוף אחד את המהות והעיקר של העסק שלכם, ולמשוך לקוחות סקרנים ישר אליכם.
אנחנו חיים בעולם שמתעדכן כל הזמן, בו כל תושבי העולם סובלים מFOMO עוצמתי . בעולם כזה חשוב לא לעצור אף פעם וללמוד את השינויים והחידושים שבאים כל הזמן, בעיקר כשזה נוגע למיתוג העסק שלכם.

אז הנה כמה טיפים לעיצוב לוגו מודרני שיתאים ל-2019:

LESS IS MORE

תהליך עיצוב לוגו דומה לתהליך בישול: ברגע שמנסים להתחכם ולהוסיף דברים שלא נמצאים במתכון ללא הבנה, התוצאה כנראה תהיה תפלה ולא טעימה.
לוגו מודרני הוא לוגו נקי, פשוט וללא הרבה פרטים שיעמיסו על המוח של הלקוח.

הקפידו להמעיט בתוספות כמו איורים, קווים ,צורות ואפילו מילים (גם ראשי תיבות זה סבבה), כך שהלוגו שלכם יעביר מסר פשוט וישיר. ככל שהלקוח משקיע יותר זמן בלהבין את הלוגו שיצרתם, כך הוא מתעייף ממנו ורוצה להמשיך לגירוי הבא.

לוגו נקי ופשוט הוא לוגו שיותר קל לזכור אותו J

צבעוניות זה שם המשחק

אפשר ללמוד הרבה מהלוגו של EBAY – לוגו צבעוני, קליל שממלא אותך באנרגיות.
עיצוב לוגו מודרני המורכב מכל צבעי הקשת הוא אופציה נהדרת שמושכת את העין ואת תשומת הלב.
חברות רבות לוקחות את טרנד הצבעוניות ומשלבות אותו בלוגו כפסיפס צבעוני.

השתמשו בפלטות צבעים מגוונות ועשירות כדי להשיג לוגו כיפי וצעיר.

העיצוב החסר

המוח האנושי הוא מכונה שלא תיאמן, והוא מצטיין בעיקר בלהשלים פרטים חסרים. עיצוב לוגו שמשתמש בעיצוב חסר שנותן למוח של הצופים בו להשלים את החסר, הוא לוגו שמגרה את הדמיון, מושך את הצופים ליצור קשר עימו רק כדי להבין במה מדובר ובהחלט מעיד על בעליו כעל אנשים עם מוח יצירתי.

איש מקצוע
עיצוב בהשראת העולם הסלולרי

עיצוב לוגואים ריבועיים בצבעי החברה עם אות מובילה או צורה הנדסית, מזכירים את האייקונים של אפליקציות שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהנוף הדיגיטלי שלנו. מטרת לוגואים מסוג זה היא להעביר לצופים זיכרון של פריט אהוב שקל להתחבר אליו, וכך ליצור תחושה של זמינות וקלילות למותג אותו הלוגו מייצג.

מחפשים עיצוב לוגו מודרני לעסק שלכם?

אם אתם מחפשים לוגו שמתאים ל2019, כנראה שתצטרכו אנשים שעיצוב לוגואים זו המומחיות שלהם.
המעצבים הגרפיים של המיזם האינטרנט Interload מגיעים עם ידע עשיר בעיצוב לוגו מותאם לעסק שלכם ושנים של ניסיון בעיצוב גרפי. הבחירה ב-Interload תבטיח לכם תוצאה יוקרתית ומקצועית, כך שהלוגו של העסק שלכם ימשוך את הקהל הנכון ביותר עבורכם. לפרטים נוספים, חפשו Interload בגוגל וצרו קשר עוד היום כדי לקבל עיצוב לוגו שמותאם בדיוק בשבילכם J

באותו נושא
מה אפשר לעשות עם פוטושופ

פוטושופ היא תוכנת עריכה גרפית אשר נחשבת לתוכנה המתקדמת והנפוצה ביותר לצורך עיצוב ועריכה. במדריך הבא נציג לכם את כל מה שאפשר לעשות עם פוטושופ,

קרא עוד »
סוגי המיתוג לשנת 2020

עולם המיתוג הוא עולם שמתחדש כל הזמן ומרגע לרגע. כן, כשאנחנו אומרים כל הזמן ומרגע לרגע אנחנו מתכוונים שלפעמים מדובר על הפרש של ימים ספורים

קרא עוד »
מיתוג עו"ד

בעולם עסקי תחרותי כמו עולם עריכת הדין לנושאי מיתוג עו"ד יש חשיבות עצומה, ככל שהמוניטין של עורך הדין יגדל יותר אנשים יפנו אליו כדי לשכור

קרא עוד »
גרפיקה ממוחשבת לימודים

לימודי גרפיקה ממוחשבת מחייבים סביבת לימוד דינאמית, ועל כן הדרך הטובה ביותר בה תוכלו ללמוד גרפיקה היא באמצעות פנייה למכללה מקצועית אשר מתמחה בלימודים מקוונים.

קרא עוד »