חיפוש

חברות קידום אתרים

בעלי עסקים רבים אשר מעוניינים לקדם את העסק שלהם ולגרום לו לתנופה רצינית יותר מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה לקידום אתרים.

חברות קידום

מה לבדוק כשאתה מחפש מקדם אתרים?

בשוק כיום קיימות עשרות חברות קידום אתרים, כאשר המטרה של כולם הא משותפת: להגדיל את התנועה של הגולשים לאתר האינטרנט, כאשר התנועה מגיעה בעיקר דרך מנוע החיפוש של גוגל, שאחראי על מעל 98% מנתח שוק החיפוש בישראל. בטרם בוחרים חברה לקידום אתרים חשוב לבדוק מספר פרמטרים:

  • תיק עבודות – לפני שאתם בוחרים את החברה שאיתה תרצו לעבוד, בקשו לראות כיצד החברה קידמה אתרים אחרים. בעידן האינטרנטי, הדרך לעשות זאת פשוטה וקלה והיא כוללת למעשה רק הקלדה של הביטויים הרלוונטיים לאתר, ואז בדיקה של המיקום של האתר בתוצאות החיפוש. במידה ואתם מבחינים כי אכן האתר ממוקם בדף התוצאות הראשון או השני, הדבר עלול להוות אינדיקציה טובה לגבי טיב העבודה. בנוסף, ניתן להתרשם מתוכניות אסטרטגיות אותן הכינו בחברה, כך שבסופן של דבר ניתן לבדוק האם יש הלימה בין התוכנית האסטרטגית לבין התוצאות אשר התקבלו בשטח.
  • ניסיון – בתחום קידום האתרים ניסיון הוא פרמטר חשוב ביותר, מאחר ומדובר בתחום מתפתח מאוד אשר נתון לשינויים רבים. לכן, ניסיון של חברה מעיד על היכולת שלה להתמודד עם שדרוגים ועדכונים שונים, ועבודה אל מול חברה שאינה מיומנת עלולה לסכן את קידום האתר. לכן, ככל שהחברה מנוסה יותר היא מכירה את דרכי קידום האתרים החדשנים ביותר, כמו גם לתכנן אסטרטגיה ולבצע אותן.
  • שקיפות – עבודת קידום אתרים דורשת שקיפות מלאה מצד החברה לקידום אתרים, זאת באמצעות דוחות חודשיים אשר צריכים להיות מועברים בכל חודש ובו מוצגת תמונת מצב רחבה ככל האפשר לגבי הטראפיק של האתר, יחסי המרה, התקדמות וביצוע שיפורים. ללא שקיפות מצד החברה על המהלכים שהיא מבצעת הן בפן התקציבי והן בפן המעשי מדובר במדרון חלקלק מאוד אשר עלול להוביל לקשיים רבים בזמן התהליך.
  • מחיר – כאמור, קידום אתרים באמצעות חברה מקצועית אשר מתמחה בנושא היא כורח המציאות של בעלי עסקים רבים. כיום קיימות בשוק מאות חברות קידום אתרים, עם טווח מחירים רחב ביותר. כמו בכל דבר בחיים, גם כאן צריך שיהיה איזון: במידה וחברת קידום אתרים מציעה לכם מחיר נמוך מאד ישנו סיכוי לא רע שמדובר בחברה לא רצינית או חברה אשר מתחילה את דרכה המקצועית ומעוניינת לגייס לקוחות,  אך עם זאת חשוב לדעת כי יש סיכוי גבוהה כי היחס יהיה יותר אישי והשקעה רבה, מתוך רצון להוכיח. מצד שני, אם חברה מציעה מחיר גבוהה מאוד ביחס למתחרים – גם כאן צריך לקחת בחשבון שיש מגוון של אופציות ולא היקרה ביותר היא הטובה ביותר. מומלץ לעשות השוואת מחירים ולבדוק מה הכי מתאים לכם – בהתאם לתקציב.

 

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »