חיפוש

חבילות קידום אתרים

 קידום אתרים באמצעות חבילות הם למעשה חבילות אשר כוללות את כל האמצעים הנדרשים על מנת לקדם את האתר באמצעות מנוע החיפוש של גוגל.

מהם חבילות קידום אתרים?

למעשה, כיום, כל חברה או בית עסק יודעים שאין באפשרותם לקבל חשיפה ולהגדיל את המכירות ללא קידום ממומן בגוגל, זאת מאחר והאינטרנט מהווה כפלטפורמה הטובה ביותר ועל כן נוצר הצורך לרכוש חבילת קידום אתרים וזאת על מנת לשפר את מיקום האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

חבילות קידום אתרים

מה החבילות כוללות?

החבילות יכולות לכלול שירותי קידום אתרים אורגני, וכן שירות קידום ממומן. חשוב לדעת כי למעשה יש הבדל בין שני השירותים הללו, מאחר וקידום ממומן בגוגל הוא מהיר הרבה יותר ומאפשר לקבל חשיפה באופן מיידי, ולמעשה קידום אתרים באופן אורגני מאפשר לקבל החזר השקעה טוב יותר לבעלי עסקים, זאת משום בניגוד לקידום אורגני אשר הוא תהליך ארוך טווח אשר דורש ביצוע התאמות לכל אורך הדרך עד לתוצאה הרצויה.

מה חשוב לעשות בטרם רוכשים את החבילה?

בטרם ביצוע רכישה של חבילת קידום אתרים חשוב לבצע מספר פעולות כדי לוודא כי אכן החבילה תהיה אפקטיבית:

  • ביצוע אופטימיזציה לאתר – כך שניתן יהיה לפתוח אותו בקלות ובמהירות מכל מחשב או מכשיר נייד
  • ביצוע חקר אודות מילות מפתח – על מנת לקדם את האתר באופן הטוב ביותר במנוע החיפוש יש לבצע מחקר של מילות מפתח בהן משתמשים הגולשים בזמן שהם כותבים את השאלות במנוע החיפוש. ככל שמילות המפתח יהיו מדויקות יותר, כך ניתן לוודא כי הקידום הממומן/אורגני יעבוד בצורה הטובה ביותר.
  • בניית קישורים לאתר – ככל שהאתר יותר מקושר מאתרים אחרים, כך הוא נחשב לאמין יותר ועולה בתוצאות החיפוש. לכן, חשוב לבצע כמה שיותר קישורים מאתרים אחרים וזאת על מנת להעלות את הדירוג של העסק בשורות החיפוש.
  • עבודה צמודה עם מקדם אתרים – קידום אתרים היא עבודה לא פשוטה בכלל, אשר דורשת התערבות לרוב של אנשי מקצוע אשר יודעים להתאים את עבודת קידום האתר בהתאם לחידושים הרבים אשר מתרחשים באופן יום יומי הן במנועי החיפוש של גוגל והן באופן כללי בפלטפורמה האינטרנטית. על אף כי ניתן ללמוד קידום אתרים באופן עצמאי, לפני שלוקחים חבילה עדיף לעבוד קודם כל עם מקדם אתרים מקצועי אשר יידע לתת לכם את המענה הנדרש וכן להתאים את החבילה המתאימה לעסק.

מהי העלות של חבילת קידום אתרים?

העלות של חבילת קידום אתרים משתנה, והיא יכולה להגיע מעלות חודשית הנעה בין 1,500 ₪ ועד ל 5,000 ₪, תלוי בחבילה הנרכשת. קיימות כיום מגוון רחב של חבילות כאלו אשר מוצעות ע"י חברות אשר מתמחות בתחום, ולכן כל בית עסק יכול להתאים במסגרת התקציב אשר נקבע.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »