המדריך המלא לקידום חנות וירטואלית בגוגל

Table of Contents

חנויות וירטואליות תופסות מקום משמעותי בחיי היום יום של צרכנים. הם שינו את הרגלי הצריכה של כולם ואת כללי המשחק של מכירות. אבל רגע לפני שנסביר איך לקדם את החנות הוירטואלית שלכם, כדאי קודם להתחיל מההסבר- מהי בכלל חנות וירטואלית?

חנות וירטואלית היא חנות שמוכרת את מוצריה באתר אינטרנטי. היא יכולה להתקיים גם פיזית במציאות- כחנות רגילה לכל דבר, אך בנוסף לזה היא מספקת את מוצריה גם על ידי מכירה באתר האינטרנט שלה.
המוצרים בחנות האינטרנטית מוצגים באתר כמעיין קטלוג. לכל מוצר נלווה מידע שמפרט את מאפייניו עד כמה שניתן.
חנויות אינטרנטיות לא בהכרח מוכרות מוצרים מוחשיים- כיום אפשר לרכוש באינטרנט גם מניות בורסה.

 

אז איך נקדם חנות וירטואלית באינטרנט?

קידום חנות וירטואלית דומה לקידום אתרים (SEO) באופן כללי, אך יש ביניהם מספר נקודות שוני שחשוב לשים אליהן לב.
אז קבלו את המדריך המלא לקידום חנות וירטואלית בגוגל

תוכן
למרות שהאתר שלכם נועד למכור מוצרים ולא להציג טקסטים, יש חשיבות לטקסטים בחנות הוירטואלית שלכם. גוגל יעדיף לקדם אתרים עם תוכן טקסטואלי ייחודי, לכן עדיף להוסיף טקסטים שונים לעמודי המוצרים שלכם. הטקסטים יכולים להיות המלצות, תיאורים מפורטים, מידע על המוצר, מדריכי קנייה, בלוגים שקשורים למוצרים שלכם ועוד'.

גוגל

תצוגה מותאמת למובייל

זכרו שככל הנראה אנשים ירכשו מוצרים מהחנות הוירטואלית שלכם במהלך היום יום שלהם, זאת אומרת- דרך הסמארטפונים. על כן, דאגו שהתצוגה של אתר החנות הוירטואלית שלכם יהיה מסודר בצורה כזאת שיהיה נוח להציג אותו ולהשתמש בו גם במכשירי הסמארטפון.

 

חוות דעת הגולשים

הוסיפו בחנות הוירטואלית שלכם אפשרות להביע דעות, המלצות וחוות דעת של הגולשים והקונים באתר. זה יעניק לחנות ולמוצרים שאתם מוכרים בה מידה רחבה יותר של אמינות ואיכות.

 

תמונות וויזואליה

מעבר לעובדה שתמונות יהפכו את האתר שלכם למרשים יותר ויעזרו לכם למכור את המוצרים שלכם, אתם תוכלו להשתמש בתמונות האלו כדי להוסיף להם תגים שמתארים אותם בכמה מילים. האתר שלכם יכול להופיע בחיפוש בגוגל כאשר יחפשו את אחת ממילות התג. הדבר יכול להעלות את כמות הכניסות לאתר שלכם ולהציג אותו ביותר חיפושים.

 

רשתות חברתיות

לקידום חנות וירטואלית מומלץ להשקיע משאבים גם בקידום ברשתות החברתיות. בפייסבוק, באינסטגרם ואפילו ביוטיוב, כדי להשקיע בפרסומות ממומנות או בקידום אורגני כדי לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להיכנס לחנות שלכם.

שוק החנויות הוירטואליות בגוגל הולך ומתפתח. רבים מעריכים שבעתיד החנויות הוירטואליות יהיו  משמעותיות ופופולריות יותר מאשר החנויות המסורתיות. עולם הצריכה משתנה וזה הזמן להתעדכן יחד איתו. קידום החנות הוירטואלית שלכם היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת.

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

מפריד
מפריד
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor