חיפוש

האם כדאי ללמוד קידום אתרים?

קידום אתרים הפך בשנים האחרונות לאחד הכלים הטובים ביותר, אם לא הטוב שבהם לקידום בית העסק. מדוע כדאי ללמוד את התחום? כל הפרטים.

קידום אתרים – מהו?

קידום אתרים באמצעות מנועי החיפוש נועד לחשוף את בית העסק לקהלי יעד חדשים, כאשר המטרה היא לגרום להמרה מגולש לרוכש. את קידום האתרים ניתן לבצע באופן אורגני או ממומן ועל גבי פלטפורמות שונות, כגון מנועי חיפוש ורשתות חברתיות. לכן, למידה באופן מקצועי של קורס קידום אתרים הוא בין האמצעים העיקריים שעומדים לרשות בעלי עסקים, גדולים או קטנים אשר מעוניינים לקדם את בית העסק שלהם או לעבוד באחד מהתחומים המתפתחים ביותר כיום.

חשוב להבין שלהיות מקדם אתרים, דורש הבנה בהרבה מאוד זירות, בין אם זה אומר לדעת לעצב לוגו ללקוח, או לכתוב מאמרים ואפילו לצאת ולצלם תמונות וסרטונים של בית העסק אותו אתם מקדמים, אלו יכולות שנדרשות מכם.

מדוע כדאי ללמוד קידום אתרים?

ללמידה של קידום אתרים יתרונות רבים. ראשית, מדובר בתחום מתפתח מאוד אשר נתון לשינויים ועדכונים רבים. למעשה, מקצוע קידום האתרים נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר והשכר הנלווה לו הוא גבוהה ביחס למקצועות אחרים בתחום האינטרנט. בנוסף, באמצעות לקיחה של קורס לקידום אתרים ניתן ללמוד כלים מעשיים והכשרה מקצועית ותכנית כיצד מקימים אתר אינטרנט, התאמתו למטרות השיווקיות וכן ביצוע אופטימזציה למנועי חיפוש וכן והפצת תכנים ויראליים. לכן, תכני הקורס מקיפים ויכולים לשמש גם אנשים שרוצים להתחיל לעבוד בקידום אתרים או אנשים אשר מעוניינים  כיצד לקדם את בית העסק שלהם על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית. יתרון נוסף הוא בעובדה כי היקף הקורסים של קידום אתרים הוא בין 100 ל 110 שעות, אשר מתחלקות ל 80-90 שעות עיוניות ועוד 10-20 שעות שמוקדשות לפרקטיות יישומית-מעשית. לכן כאשר מבצעים חישוב כולל, מדובר על היקף מועט של שעות כך שגם בעלי עסקים יכולים לקחת את הקורס הזה או אנשים אשר מעוניינים לרכוש מקצוע מכניס ומבוקש מאוד, גם בזמן לימודים אקדמיים או עבודה.

מהן התועלות הכספיות כתוצאה מלמידה של קידום אתרים?

כאמור, קידום אתרים, כמו בניית אתרים, הפך לאחד התחומים המכניסים ביותר עבור אנשים אשר עוסקים בתחום, כאשר ע"פ ההערכות של מומחים בשוק התעסוקה מקדם אתרים עם 0-1 שנות ניסיון מרוויח 7-9 אלף ש"ח, בעוד מקדם עם 1-3 שנות ניסיון ירוויח 10-11 ₪ , מקדם עם ניסיון של 4-5 שנים ומעלה כבר יגיע לשכר של 13-20 אלף ₪. בנוסף, עלויות הקורס משתנות אך מדובר בסדר גודל של בין 5,000 ל 9,000 ₪, כאשר המחיר משתנה ממוסד אחד לשני בהתאם לרמת המקצועית, צוות המורים וכו'. גם בהקשר של בעלי עסקים אשר מעוניינים ללמוד קידום אתרים מדובר בהשקעה משתלמת מאוד – באמצעות ידע מקצועי אשר נרכש בקורס ניתן להגדיל באופן משמעותי מאוד את ההכנסות של בית העסק, כמו גם לפקח על ההוצאות של הפרסום באופן מדויק יותר ובכך להגדיל את קהל הלקוחות של העסק באופן קל ופשוט.

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »