חיפוש

דרכים אפקטיביות לשיווק

ישנם מספר דרכים עיקריות לשיווק באמצעות האינטרנט. מהן הדרכים הללו והאם הן מתאימות לכולם? עידן בן אור, מומחה לקידום אתרים מסביר.

דרכים לשיווק

מהן הדרכים המרכזיות לשיווק אפקטיבי?

הזירה האינטרנטית פתחה עבור בעלי עסקים, גם קטנים ובינונים מגוון אפיקי שיווק אפקטיביים וממוקדים לטובת פרסום האתר. כיום ישנן דרכים אפקטיביות לשיווק אשר הן ממוקדות יותר, זולות ומציגות את המטרות השיווקיות בצורה חדשנית יותר מאי פעם. אז מהן הדרכים האפקטיביות ביותר לשיווק? להלן הפרטים:

  • בניית אתרים – בניית אתר הוא כלי אפקטיבי ביותר להגברת חשיפת העסק ברשת, וניתן לבצע זאת בשלל דרכים. חשוב בהקשר זה להיוועץ עם איש מקצוע אשר מתמחה בבניית אתרים, ובייחוד בביצוע אופטימיזציה לאתר. מדוע יש צורך באופטימיזציה? על מנת להתברג במקומות הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל, שהוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ומאפשר לאלו אשר ממוקמים בתוצאות הראשונות לממש את החזון השיווקי ולהציג אותו בפני מילוני גולשים. לצורך כך יש לבצע אופטימיזציה של האתר ואז קידום אורגני של האתר באופן אורגני או ממומן, כך שכאמור בשלב זה חשוב ביותר להיוועץ עם איש מקצוע המתמחה בתחום, זאת משום שיש הבדל בין קידום אורגני וממומן.
  • ביצוע קישורים לאתרי תוכן – לא מספיק שיש אתר, אלא חשוב גם לבצע לו קישורים שונים מאתרים, פורומים ובלוגים אשר עוסקים באותו תחום עיסוק בו נמצא העסק. כיום ניתן למצוא עשרות אתרים כאלו אשר מעניקות ערך מוסף לגולש בדמות מאמרים שיווקיים מרתקים ואינפורמטיביים. ככל שהאתר מקושר יותר, כך דרגת האמינות שלו עולה בעייני הגולשים וכן דרך האלגוריתם של גוגל כך שניתן לראות את האתר ממוקם בראש תוצאות החיפוש. פעולה של ביצוע קישורים היא פעולה טכנית אשר דורשת ידע מקצועי, וזאת כדי שיהיה ניתן לבצע זאת בצורה הטובה ביותר.
  • שימוש ברשתות החברתיות – מאז שנכנסו לחיינו הרשתות החברתיות שינו לחלוטין את הרגלי הצריכה והגלישה של אנשים, וכיום רוב הגולשים מבצעים את החיפוש שלהם עבור מוצרים/שירותים באמצעות הרשתות החברתיות. לכן, בעלי עסקים יכולים לראות ברשתות החברתיות כהזדמנות פז לחשיפה, זאת באמצעות פתיחה של דף עסקי וקידום ממומן ברשת החברתית. פייסבוק למעשה מציעה קמפיינים ממומנים ממוקדים אשר נסמכים על טווח גילאים, מיקום, מין, מצב משפחתי וכו'. מדובר בכלי שיווקי מהמעלה הראשונה, זאת מאחר ומדובר בפרסום ממוקד וישיר אל קהל הלקוחות בהתאם לפלח השוק אליו אנו פונים.

מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי דרכים אפקטיביות לשיווק? עידן בן אור הוא יועץ קידום אתרים ומתמחה בבניית אסטרטגית שיווק. לעידן שפע של ניסיון בתחום ואם אתם רוצים לקבל מידע נוסף ניתן לפנות באופן מידי כך שתוכלו לדעת בדיוק מהם הצעדים שעליכם לעשות כדי להצעיד את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

כתבה זו מוגשת באדיבות:

Rego שיווק באינטרנט

באותו נושא