חיפוש

איך להוריד סרטונים למחשב?

נמאס לכם לצפות בסרטונים רק דרך יוטיוב? רוצים לצפות בסרטונים דרך המחשב באיכות הטובה ביותר? באמצעות אתר down4me זה אפשרי – וכעת אנחנו כאן בכדי לתת לכם את כל הפרטים.

הורדת סרטונים למחשב – כיצד נעשה זאת?

הורדה של סרטונים למחשב נראתה עד לפני תקופה קצרה כחלום, וזאת לאור העובדה כי רוב הסרטונים אשר הועלו לאתר יוטיוב נצפו רק דרכה. למעשה, מדובר בבעיה לא קטנה בעבור לא מעט אנשים וזאת משום שצפייה בסרטונים של יוטיוב מחייבת התחברות לרשת האינטרנט, ועל כן צפייה בסרטון במטוס, בדרך לעבודה או בבית חייבה את הגולש להיכנס ולצפות רק בפלטפורמה הזו, מבלי יכולת לצאת וזאת משום שיציאה מהעמוד בו אנו צופים בסרטון יגרום לכך שלא נוכל לצפות בו שוב, אלא אם כן ניכנס שוב לקישור. יחד עם זאת, ניתן לומר כי אנו בפתחה של מהפכה טכנולוגית של ממש בתחום וזאת לאור אתר down4me אשר מהווה את חוד החנית בתחום, וזאת משום שבאמצעות האתר ניתן לבצע הורדת סרטונים מיוטיוב או מכל אתר אחר דרך אלגוריתם חכם, ובכך לצפות ללא תלות בפלטפורמה עצמה או לחיבור לאינטרנט.

אייקון של סרטון

הורדת שירים – המדריך המלא

חשוב לציין כי בניגוד לשירים אשר מוצגים בפלטפורמה של יוטיוב, סרטונים לרוב מוגנים בזכויות יוצרים. לכן, ישנם סרטונים אשר לא ניתנים לאור העובדה כי הם מוגנים, ועל כן חשוב לבדוק בטרם מתחילים את התהליך האם הסרטון אותו נרצה להוריד אכן מוכן בזכויות יוצרים. לאחר שהתבצעה הבדיקה, יש לבחור את איכות הסרטון באמצעות לחיצה על הגלגל המופיע מעל לסרטון, כאשר במידה ותבחרו באיכות הגבוהה ביותר – 4K, תהליך ההורדה עלול לקחת יותר זמן, לאור האיכות הגבוהה. בנוסף, כלל ברזל חשוב שיש להכיר הוא האורך של הסרטון – סרטונים קצרים לרוב ניתן להוריד תוך מספר שניות, ועל כן מומלץ לבדוק את גודל הסרטון ולהיערך לכך מראש. לאחר שהעתקתם את הקישור ובחרתם את האיכות הרצויה, כל שנותר לכם לעשות הוא להיכנס לאתר down4me בכתובת https://down4me.net, להדביק את הקישור אל התיבה ולאחר מכן תיפתח בשורת הסרגל של המחשב תיקיית הורדות (downloads) ולאחר מכן ניתן יהיה לצפות בסרטון באיכות מצוינת ללא צורך בחיבור לפלטפורמה של יוטיוב או אינטרנט. בנוסף, ממליצים המומחים של חברת down4me לעדכן את תוכנת הווידאו עמה אתם צופים במחשב, וזאת על מנת שתוכלו לקבל חווית צפייה ייחודית אשר מתאימה למאה ה 21 – חדה, מהירה ועם עוצמת שמע גבוהה. זכרו, על מנת שתוכלו לעבור את תהליך ההורדה בצורה הטובה ביותר יש למחוק סרטונים אחרים אשר עלולים לעכב את המחשב שלכם, כמו גם לבדוק כי כל התוכנות המותקנות במחשב שלכם מעודכנות, לצורך חוויה טובה וייחודית אשר מתנהלת מול מסך המחשב שלכם.

באותו נושא