חיפוש

עולים במעלה הסולם – קידום אתרים אורגני

החלום של כל בעל עסק הוא עסק שעובד טוב. ההזמנות מתקתקות, הלקוחות מגיעים וכולם מרוצים. אבל בשורה התחתונה, עסק טוב הוא עסק שמכניס לבעליו כסף. מעבר לסיפוק ולשמחה שבעשייה, כל אחד רוצה להרוויח מהעבודה שאותה הוא מבצע. זאת הסיבה שצריך להשקיע בעסק ולהביא כמה שיותר לקוחות בכל דרך אפשרית. יש כאלו שסומכים על המלצות מפה לאוזן ומאפשרים לקצב הגדילה להיות איטי ולהתפתח בצורה מרוסנת. יש אחרים שמעדיפים להוציא על תקציבי שיווק עשרות אלפי שקלים ולעשות קמפיינים אגרסיביים יחסית, כדי להגביר את הקצב למקסימום. ויש כאלו שילכו על קידום אתרים אורגני ויסדרו לעצמם עסק מקושר, מכניס ומפורסם בצורה הטובה ביותר ובמחיר הזול ביותר.

קידום אתרים אורגני – כל היתרונות במקום אחד

קידום אתרים

מנוע החיפוש המפורסם ביותר שכולם מכירים כיום הוא גוגל. אין אחד שלא מבצע לפחות חיפוש אחד או שניים ברשת באמצעות הפלטפורמה הזו, כך שניתן להבין את הכוח העצום שטמון בה. כאשר מבצעים חיפוש, התוצאות מגיעות לפי סדר מסוים וניתן להבין שהמיקום יכול להיות קריטי. במנוע של גוגל ניתן למצוא גם תמונות, סרטונים ואפילו תרגומים (גוגל תרגום). ככל שהעסק נמצא במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, גדלים הסיכויים שיתקשרו אליו ויבצעו ממנו הזמנה. כדי לדאוג שהעסק יקודם ויעלה למעלה בתוצאות יש לבצע קידום אתרים, שיכול להביא את העסק עד למקום הראשון בתוצאות החיפוש.

אורגניות הקידום

יש שתי דרכים עיקריות לבצע קידום אתרים. הראשונה היא באמצעות תשלום למנוע החיפוש. באמצעות תשלום קבוע העסק המשלם נמצא בתוצאות הראשונות והממוסגרות על ידי מנוע החיפוש. למרות מיקום זה, חשוב לדעת כי תוצאות ממומנות נמצאות במסגרת ייחודיות ויש אליהן פחות תשומת לב. זאת הסיבה שבעלי אתרים רבים מעדיפים את הדרך של קידום אתרים אורגני. בדרך זו יכול בעל העסק להשתמש בהעלאת תוכן איכותי, יצירת קישורים מאתרים מקבילים ואזכורים נוספים ברשת. ככל שהתוכן באתר הופך להיות בעל משמעות רבה יותר לגולש, הוא יקודם מעלה בתוצאות החיפוש.

קידום אורגני

מקצועיות החיפוש

חשוב מאוד להקפיד על מקצועיות הקידום. בסופו של דבר, מדובר על מגוון של יכולות. יש צורך לוודא שהמאמרים שנכתבים לאתר מועלים אליו בצורה מסודרת ושהתוכן מקורי בלבד. תוכן מועתק או משוכתב בצורה חובבנית עלול להביא את גוגל להטלת סנקציות על האתר כולל דרדור אחורה במיקום העסק בתוצאות החיפוש. בנוסף, יש להתייחס אל המקומות בהם מכניסים את הקישורים המתאימים, הפורטלים הרלוונטיים ועוד.

עלויות

תהליך קידום אורגני אינו כרוך בתשלום למנוע החיפוש של גוגל, מאחר והקידום נעשה באמצעות תכנים וקישורים. למרות זאת, במידה ובעל העסק אינו יודע לקדם את האתר שלו באופן בלעדי, רצוי לשכור מקצוען שיעשה זאת בעבורו. מדובר על עלויות הדורשות תשלום על תוכן מקצועי, העלאתו וניווט האתר במנועי החיפוש. ההצעות משתנות מבעל מקצוע אחד למשנהו ורצוי לבקש כמה הצעות מחיר שיכולות לעשות סדר ולהראות מה כל אחד מציע.

 

באותו נושא
אתר החנות
3 דברים שחייבים בכל אתר חנות

כל מומחה בהקמה אתרים יודע שיש דברים מסוימים שחייבים להימצא באתרים מסוגים שונים. ציינו בפניכם במדריכים הקודמים שעלו לרשת את הדברים שצריכים להתקיים באתרי תדמית.

קרא עוד »